آخرین اخبار

7. آبان 1396 - 8:22   |   کد مطلب: 8490
اعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه ظهر امروز از موکب هیات رزمندگان اسلام این شهرستان در ورودی بهبهان بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،؛  اعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه  ز از موکب هیات رزمندگان اسلام این شهرستان در ورودی بهبهان بازدید نمودند.

 علی پوزش فرماندار کهگیلویه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را بااهمیت دانست و گفت:راه اندازی موکب هیات ررمندگان اسلام که با همکاری سرهنگ سعید برومندزاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه و سایرهمکارانش برای اولین بار اجراشده است اقدامی ضروری بود  و از آنها قدردانی می کنم.

علی پوزش افزود ما هرچه داریم از ائمه است و از همین رو باید پیاده روی اربعین حسینی را باشکوه تر ازهمیشه برگزار نماییم.

 

مسئول موکب هیأت رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه نیز گفت: طبق پیش‌بینی انجام شده بین ۳۸۰ تا ۵۵۰ هزار زائر از  ‌مسیر جاده ارتباطی دهدشت ،گچساران به بهبهان تردد خواهند کرد و  موکب هیات رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه، آمادگی پذیرایی از این تعداد زائرین را به بهترین نحو در دستور کار دارد.

سیدخدایار زینی پور اظهار كرد: این موکب برای اولین بار و در سطح عظیمی از فعالیت‌های فرهنگی و‌ اعتقادی و در مسیر بیش از ۹ استان به نام‌های خراسان جنوبی، سیستان و‌بلوچستان، کرمان،یزد، فارس، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، هرمزگان، تهران و اصفهان راه‌اندازی شده است.

زینی‌پور افزود:این موکب را تماماً مردمی و بدون وابستگی به هیچ نهاد و سازمانی عنوان و تصریح کرد: به همت مردم خیر شهرستان و بخش‌های تابعه مقدار زیادی از اقلام پذیرایی برای زائرین جمع‌آوری شده که با توجه به تعدد زائرین بیش از ۹ استان از این مسیر؛ نیاز به جمع‌آوری اقلام بیشتری را می‌طلبد.

eeeeeee

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک