آخرین اخبار

5. آبان 1396 - 23:45   |   کد مطلب: 8489
روزی آیت ا… ملک حسینی باخط زیبای نستعلیق خود، که زبانزد خاص وعام بود، طی نامه ای از یکی از فرزندان استان تعریف کرد

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،؛   در حاشیه اولین کنگره نکوداشت مرحوم حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی(آبان نود و شش – دانشگاه یاسوج)

لازم میدانم با توجه به آشنایی و ارادت شخصی که اینجانب به حضرت ایشان داشتم به بیان خاطراتی چند که در حوصله این مقال بگنجد می پردازم وامیدوارم برای نسل جوان که گرایش فطری به معنویت دارند، معرفی ایشان به عنوان یک الگوی رفتاری متفاوت، مفید فایده قرار گیرد:

 

روزی آیت ا… ملک حسینی باخط زیبای نستعلیق خود، که زبانزد خاص وعام بود، طی نامه ای از یکی از فرزندان استان تعریف کرد، یکی از حضار به ایشان عرضه داشت، فلان شخص شایسته این همه تعریف وتمجید نبود. بلافاصله حاج آقا عرض کرد:«خداوند به من آبرویی داده و قرار نیست این آبرو را بزیر خاک ببرم بلکه باید برای مردم و عشایرخرجش کنم».

 

در یکی از جمع ها، فردی آمد، مطلبی را به آقا یادآوری کرد و رفت. دیگری گفت این شخص صدق گفتار نداشت ودروغ گفت، آقا با ناراحتی گفت: مگر شیعه امیرالمومنین(علیه السلام) هم دروغ میگوید.

 

در مورد شعار فرزند کمتر زندگی بهتر در میدان هفت تیر یاسوج (مناسبت ملی) و موقعیت های دیگر، تصمیم حاکمیت در اجرای این سیاست را محکوم میکرد و میگفت این سیاست ساخته وپرداخته صهیونیست است و یونسکو بیخودکرده، میخواهدنسل شیعه امیرالمومنین(علیه السلام)از بین برود.(بعد ها حضرت آقا در سخنرانی در جمع مردم بجنورد به این اشتباه اشاره فرمودند).

سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز “” مرده آن است که نامش به نکویی نبرند

             سید فرزاد نجات نیا

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک