آخرین اخبار

24. مهر 1396 - 2:44   |   کد مطلب: 8457
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه وظیفه مهمی دارد و آن هم گوش به فرمان رهبری بودن است گفت: هرجا و هروقت رهبری دستور بفرمایند سپاه پاسداران باصلابت تمام و با پشتیبانی مردم و نیروهای مسلح درس هایی کوبنده ای به دشمن خواهد داد و دشمن می داند که دست از پا خطا کند با قدرت و واکنش سپاه پاسداران روبرو خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد  در یادواره ۷۲ شهید حومه شرقی دهدشت اظهار کرد:همزمانی این یادواره با ایام ماه محرم حکایت از استمرار حرکت و پویایی راه شهدا دارد.

سرهنگ انصاری با یادی از شهید حججی خاطر نشان کرد:این شهید والامقام برای رسیدن به شهادت به امام رضا(ع) متوسل شد و شهادت این شهید همانند واقعه کربلا باصلابت و پیروزمندانه بود.

سرهنگ انصاری با بیان توان وقدرت دفاع موشکی ایران اسلامی گفت:دشمن با اصل نظام مشکل دارد و می داند موشک ما وحدت ماست.

دهدشت

جانشین سپاه فتح استان در واکنش به سخنان وقیحانه ترامپ گفت:رئیس جمهور گاوچران آمریکا میگوید سپاه تروریست است، حال سوال مااین است که مگر داعش ،منافقین و القاعده راشما تطمیع وتحریک نکردید وازطرق مختلف بانظام ما درگیرنشدیدو شکست نخوردید.

انصاری ادامه داد: مگر آرم سپاه بر بزرگترین ناو شما حک نشد ؟چه گزینه ای را  سراغ دارید که انجام نداده باشید.

یادگارهشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب ما فراگیر است افزود: ال سعود و نوچه های آن از اسلام شیعی وحشت دارند وطالب اسلام امریکایی هستند  وبرای همین هم در برابر ترامپ خود را خار می کنند.

سرهنگ انصاری با اشاره به یاوه گویی های ترامپ گفت: سپاه نوکر مردم است و ماموریتش حفظ دستاوردهای انقلاب است و در دورترین مناطق ماموریت های جهادی را انجام می دهد.

دهدشت

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه وظیفه مهمی دارد و آن هم گوش به فرمان رهبری بودن است گفت: هرجا و هروقت رهبری دستور بفرمایند سپاه پاسداران باصلابت تمام و با پشتیبانی مردم و نیروهای مسلح درس هایی کوبنده ای به دشمن خواهد داد و دشمن می داند که دست از پا خطا کند با قدرت و واکنش سپاه پاسداران روبرو خواهد شد.

انصاری در پایان اظهارکرد: باید با همدلی و با حضور در صحنه و وحدت مثال زدنی همواره از نظام اسلامی پشتیبانی وحراست کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک