آخرین اخبار

23. مهر 1396 - 11:54   |   کد مطلب: 8454
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه آمریکا خود بر هم زننده امنیت و آرامش منطقه است گفت: تنها کشوری که هیچ وقت به کشور های منطقه حمله نکرده است و همواره به دنبال آرامش منطقه بوده ایران است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه در واکنش به اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: سپاه مردمی ترین نهاد نظامی است که برای حمایت ودفاع از کشور شکل گرفته است.

فرماندار کهگیلویه افزود: همه نهاد های امنیتی ما مردمی و برای دفاع از کشور هستند که سپاه سرآمد همه آن ها است.

پوزش با بیان اینکه آمریکا خود بر هم زننده امنیت و آرامش منطقه است گفت: تنها کشوری که هیچ وقت به کشور های منطقه حمله نکرده است و همواره به دنبال آرامش منطقه بوده ایران است.

وی با اشاره به اینکه روی قبر نیرو های نظامی کشته شده آمریکا در خلیج فارس نام خلیج همیشه فارس نوشته شده است تصریح کرد: اینکه رئیس جمهور آمریکا تاریخ را نداند و جغرافیا را بلد نباشد بسیار جالب است و البته مردم به خوبی جواب آنان را دادند. 

پوزش با بیان اینکه برجام نتایج خوبی داشت گفت: یکی از نتایج برجام این بود که به دنیا ثابت کرد که ایران به تعهدات خود پایبند است.

 وی گفت: در مقابل حرف های غیرمنطقی ترامپ حتی کشور های اروپایی موضع گرفتند و تنها چند کشور حرف های او را حمایت کردند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه ما هیچ وقت به آمریکا اعتماد نداشتیم و نداریم اظهار کرد: مذاکره کردیم و از حقوق خود دفاع کردیم تا تمام دنیا این را بداند که آمریکا کشوری غیر قابل اعتماد است.

وی ادامه داد: آمریکا از منافع ایران ناراحت است و دوست ندارد کشور ما از منافع خود استفاده کند.

پوزش گفت: همه نهاد های کشور و نیرو های امنیتی کاملا متحد هستند و مردم به تمام معنا در کنار هم قرار دارند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک