آخرین اخبار

22. مهر 1396 - 17:01   |   کد مطلب: 8451
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: چیزی که باید به دولت و رئیس جمهور لات آمریکا جواب داد این است که باید مثل گذشته با تمام قدرت و شجاعت در مقابل آمریکا ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کردبا بیان اینکه سخنان و حرف های رئیس جمهور آمریکا چیز تازه ای برای ملت ایران نبوده است اظهار کرد:حرف های ترامپ اثبات کننده حقانیت ملت ایران و شعار همیشگی ملت ایران که آمریکا شیطان بزرگ است بوده است.

امام جمعه دهدست افزود: سال های متمادی حرف و شعار کشور ایران این بوده‌است که آمریکا کشوری مستکبر، جنایتکار، تروریست و پایمال کننده حقوق ملت ها است.

حسینی گفت: چیزی که از سخنان ترامپ بر می آمد همین بود که حرفای او یک ندا،حرکت و حرف شیطانی بود که تضییع کننده حقوق کشور ها است.

وی تصریح کرد: چیزی که باید به دولت و رئیس جمهور لات آمریکا جواب داد این است که باید مثل گذشته با تمام قدرت و شجاعت در مقابل آمریکا ایستاد.

حسینی ادامه داد: باید همچون گذشته که در مقابل کشور های مستکبر با تمام قدرت و توان ایستاده ایم اینبار هم با تمام قدرت ایستادگی کنیم.

 امام جمعه دهدشت با بیان اینکه باید به این اظهارات پاسخ کوبنده ای داده شود افزود: هم ملت پاسخ کوبنده خواهد داد و هم از دولت مردان انتظار پاسخ کوبنده و شجاعانه داریم.

حسینی با اشاره به اینکه اینان اگر نقطه ضعف و سستی از ما ببینند خواسته های خود را بیشتر خواهند کرد گفت: اگر در مقابل  این یاوه گویی ها ما با شجاعت و جسارت پاسخ دهیم قطعا عقب نشینی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در طول تاریخ نظام اسلامی ما آمریکایی ها بار ها این حرکت ها را داشته اند و امروزه از روی استیصال این حرف ها را می زنند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اینان بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در قلب ملت ایران جای دارد حرف و فریاد می زنند گفت: این فریاد درد و شکست هایی است که کمر آنان و استکبار را شکسته است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا طرح و برنامه داشته که منطقه را در اختیار خود، اسرائیل و داعش قرار بدهد اظهار کرد: امروز نقشه های شوم آنان با شکست مواجه شد و سپاه ما تمام این نقشه ها و طرح ها را در هم شکست.

حسینی در پایان تصریح کرد: ما به این حرف ها آشنا هستیم و ملت ما ملت مقاوم و متحد هست و این حرف های پوچ هیچ تاثیری بر عزم و مقاومت ایران برای مبارزه با جبهه استکبار ندارد.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک