آخرین اخبار

16. مهر 1396 - 22:27   |   کد مطلب: 8431
سرهنگ سیاهپور فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ، به همراه برخی از مسئولان انتظامی این شهرستان ،به مناسبت هفته ناجا، با امام جمعه شهر دهدشت دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،    امام جمعه دهدشت گفت: گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای صدر اسلام به خصوص شهدای نیروی انتظامی که برای نظم و امنیت کشور تلاش کردند و جان خود را فدای این مرز بوم و کشور نمودند.

به مناسبت هفته ناجا، سرهنگ سیاهپور فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ، به همراه برخی از مسئولان انتظامی این شهرستان ، با امام جمعه شهر دهدشت دیدار کردند.

حجت السلام سید نصیر حسینی  امام جمعه شهر دهدشت دراین دیدار ،ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان و همچنین تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار كرد : گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای صدر اسلام به خصوص شهدای نیروی انتظامی را که برای نظم و امنیت کشور تلاش کردند و جان خود را فدای این مرز بوم و کشور نمودند.

حسینی گفت: از فعالیت ها و زحمات این نیرو در ایجاد امنیت و آرامش جامعه و همچنین زحمات نیروی انتظامی شهرستان در ایجاد امنیت و برقراری نظم در برگزاری ویژه برنامه های  ایام محرم  و مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان و هیئت های عزاداری تقدیر و تشکر می نمائیم.

امام جمعه شهرستان كهگيلويه در ادامه خاطر نشان کرد: بزرگترین خصوصیت اجتماعی و نیاز جامعه امنیت است، چه امنیت اقتصادی ، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بر عهده شماست و این وظیفه، شما را سنگین تر می کند و اگر این امنیت نباشد مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد.

وی در پایان  تعامل نیروی انتظامی با مردم و ادارات را جهت پیشبرد وظایف محوله خواستار شد.

بنا به این گزارش؛ سرهنگ  منوچهر سیاهپور فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در ابتدای این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام محرم، گزارشی از عملکرد پلیس این شهرستان را ارائه نمود و بیان كرد: هدف از این دیدار تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت و رهبری است .

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک