آخرین اخبار

14. مهر 1396 - 23:16   |   کد مطلب: 8420
آتش سوزی گسترده جنگل ها و ماتع در منطقه مله شوره و تنگ سرخ بویراحمد از ساعاتی پیش آغاز شده و همچنان بدون حضور هیچ نیروی امدادی در حال پیش روی است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، براساس دریافت گزارش های مردمی و تماس با پایگاه خبری صبح زاگرس این آتش سوزی به اندازه ای وسیع است که مردم منطقه را دچار وحشت کرده است و خواستار رسیدگی فوری و حضور نیروهای مردمی و مسئولان مربوطه هستند.

به گفته شاهدان این آتش سوزی حوالی جنگل های  تنگ سرخ و منطقه مله شوره رخ داده و به سرعت در حال پیش روی است و هنوز هیچ نیروی مردمی و دولتی برای اطفای حریق اقدام نکرده است.

به گفته یک شاهد عینی، در این آتش سوزی دهها درخت بادام کوهی، کیکم، بنه و ... در آتش سوخت.

علت این آتش سوزی هنوز مشخص نیست .

منطقه تنگ سرخ که در 25 کیلومتری جاده یاسوج به شیراز قرار دارد، یکی از مناطق پایلوت کهگیلویه و بویراحمد در کشت گیاهان دارویی است.

گفتنی است آتش سوزی جنگل و مرتع مشرف بر روستای گنجه‌ای یاسوج نیز که امروز اتفاق افتاد نیز باحضور مردم و منابع طبیعی خاموش شد.

 

تعداد ۷ مورد آتش سوزی در جنگلها ومراتع استان کهگیلویه و بویراحمد در امروز جمعه ۱۴ مهرماه رخ داد که این آتش سوزیها در قلعه‌رئیسی، مله‌شوره، گنجه‌ای، دشت‌روم، وزگ، تولگهی و ده‌برافتاب اتفاق افتادند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک