آخرین اخبار

7. مهر 1396 - 16:52   |   کد مطلب: 8405
فرمانده انتظامی کهگیلویه خبرداد:
کشف اشیاء عتیقه مربوط به دوران ایلامی‌ها در دهدشت
ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه با هماهنگی نماینده حقوقی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پس از شناسایی کامل منزل فردی چند شیء عتیقه و باستانی به شکل استوانه‌ای کشف و ضبط کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سرهنگ منوچهر سیاهپور فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف اشیاء عتیقه مربوط دوران ایلامی‌ها و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

سرهنگ سیاهپور افزود: در پی دریافت اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر نگهداری شیء عتیقه و باستانی توسط شخصی به هویت معلوم ساکن یکی از روستاهای اطراف این شهرستان ، با کسب دستور مقام قضایی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و پرسنل یگان امداد شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه با هماهنگی  نماینده حقوقی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان به محل مورد نظر اعزام و پس از شناسایی کامل منزل فرد مورد نظر در بازرسی از منزل متهم چند شیء عتیقه و باستانی به شکل استوانه‌ای کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه ادامه داد: بنا به اعلام نظر کارشناس میراث فرهنگی شهرستان ، قدمت این شی استوانه‌ای متعلق به دوران ایلامی‌ها بوده که در همین راستا متهم نیز دستگیر و به یگان مربوطه دلالت و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک