آخرین اخبار

31. شهريور 1396 - 20:00   |   کد مطلب: 8383
امام جمعه دهدشت،مجاهدت مدافعان حرم را یادآور شد و تصریح کرد:امروز اگر در سوریه نجنگیم خاک ما مورد تهاجم دشمن است،باید قدر شهدای حرم و شهید حججی ها را بدانیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  حجت الاسلام سید نصیر حسینی  در مراسم رژه خودرویی نیروهای مسلح دهدشت که در نخستین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شده بود اظهار داشت:رژیم بعث با پشتوانه ابرقدرتها جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد و معجزه الهی بود که این ملت از میان همه توطئه ها پیروز و سربلند بیرون آمد.

امام جمعه دهدشت، افزود:صدام خلاصه استکبار و همه جنایتکار بود که مورد حمایت تسلیحاتی مالی و نیروی انسانی کشورهای غربی بود.

حسینی ادامه داد:اما نیروهای ایرانی با بکار انداختن ماشینهای جنگی خود عراق و کشورهای غربی را شکست دادند.

حسینی تصریح کرد:جنگ آمد که همه عزت شرافت و نوامیس ما را لگد مال کند اما از این جنگ انسانهای شجاع و پهلوانانی شجاع برخواستند و از همه اصناف نیروهای منسجمی افتخاراتی بزرگ کسب کردند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی امریکا به ذلت کشیدن ارزشهای انقلاب بود،گفت: در جنگ هشت ساله مجاهدتها و ایثارگری ها سرلوحه نیروهای دفاع مقدس بود.

امام جمعه دهدشت افزود: باید همه انسانها با تبعیت از رهبری ارزشهای انقلاب را تعالی ببخشند.

وی با اشاره به اینکه شهدا در موقعی که لازم بود به میدان امده اند و ارزشهای خود را نشان دادند،بیان کرد: امروز در عرصه جنگ نرم همه ما وظایفی داریم.

وی مجاهدت مدافعان حرم را یادآور شد و تصریح کرد:امروز اگر در سوریه نجنگیم خاک ما مورد تهاجم دشمن است،باید قدر شهدای حرم و شهید حججی ها را بدانیم.
حسینی ادامه داد: باید بدانیم که هنوز جنگ تمام نشده است، اماده جنگ باشیم، موشک ها و توانمندی نظامی ایران روز به روز تغییر کند و در مقابل واکنش های مختلف عکس العمل نشان دهیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک