آخرین اخبار

29. شهريور 1396 - 19:49   |   کد مطلب: 8377
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت:طی هفته دفاع مقدس 59 مورد برنامه در قالب 35 عنوان متناسب با ایام محرم در دهدشت و بخش‌های تابعه شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد :طی هفته دفاع مقدس 59 مورد برنامه در قالب 35 عنوان در دهدشت و بخش‌های تابعه شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه افزود: با توجه به تقارن ایام  ماه محرم، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال متفاوت برگزار می‌شود.

برومندزاده گفت: به منظور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت زنگ مقاومت در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس در یکی از مدارس به صورت نمادین نواخته خواهد شد.

وی، با اشاره به همزمانی این هفته با ایام ماه محرم، گفت: محافل انس با قرآن و اجرای تعزیه از جمله ویژه برنامه‌های متناسب با این ایام است.

برومندزاده تصریح کرد: تجدید بیعت با شهیدان،رژه خودرویی،سرکشی از خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، اجرای نمایش خیابانی، برگزاری یادواره‌ها و اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به حضور تیپ 48 فتح در رژه هفته دفاع مقدس در سال گذشته، گفت: امسال رژه خودرویی با حضور مسؤولان شهرستان برگزار خواهد شد.

وی درپایان گفت: ستاد اجرایی هفته دفاع مقدس به ریاست فرماندار برگزار و برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی انجام شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک