آخرین اخبار

18. شهريور 1396 - 0:37   |   کد مطلب: 8334
اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی جالب به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری این استان به سراسر کشور برنامه جالبی را در دستور کار قرار داده و از ابتدای تابستان تاکنون در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  ،مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد امشب در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: برای نخستین بار کارکنان تامین اجتماعی استان های سراسر کشور به همراه خانواده در قالب تورهای گردشگری طی چند مرحله با حضور در استان از طبیعت و فرهنگ و مناطق دیدنی کهگیلویه بویراحمد دیدن می کنند و آشنا می شوند. 

عباس نورمحمدی با اشاره به اینکه این برنامه از ابتدای تابستان امسال در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و تاکنون نیز ادامه دارد، افزود: برای این برنامه ها مبلغ ۳میلیارد ریال با پیگیری از مرکز جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 30 خانوار از سراسر کشور از این برنامه استفاده کرده اند، گفت: خانواده های کارکنان تامین اجتماعی سراسر کشور به مدت 5 روز در هتل پارسیان یاسوج اقامت دارند و به ازای هر شب نیز مبلغ 15 هزار تومان از هر نفر دریافت و خدمات مناسبی نیز به انها ارایه می شود.

 

نورمحمدی با اشاره به اینکه تاکنون کارکنان استان های اصفهان، یزد، کرمان، فارس هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بیرجند به کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج سفر کرده اند ابراز داشت: با توجه به خدمات مناسبی که در کنار بهره مندی از آب و هوایی مطلوب در اختیار این کارکنان قرار می گیرد رضایتمندی زیادی از این برنامه رفاهی و فرهنگی دارند.

 

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این کارکنان به همراه خانواده های خود از جاذبه های گردشگری شهر سی سخت و یاسوج و مناطقی مانند چشمه میشی، تنگ گنجه ای، تنگ مهریان، آب نهر کاکان و سایر مناطق توریستی دیدن کرده اند.

 

نورمحمدی هدف از اجرای این برنامه را معرفی جاذبه های گردشگری استان به کشور و رونق توریست پذیری در این استان عنوان کرد.

 

انتهای پیام/200

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک