آخرین اخبار

29. مرداد 1396 - 0:13   |   کد مطلب: 8247
عدل هاشمی‌پور در جمع خبرنگاران، اظهار كرد: بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت جوابگوی مراجعه مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام با ۸۱۳ روستا نیست، به‌گونه‌ای که مردم برای درمان به سایر استان‌ها و شهرهای استان مراجعه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   عدل هاشمی‌پور در جمع خبرنگاران، اظهار كرد: بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت جوابگوی مراجعه مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام با ۸۱۳ روستا نیست، به‌گونه‌ای که مردم برای درمان به سایر استان‌ها و شهرهای استان مراجعه می‌کنند.

وی با تاکید به اینکه دانشگاه علوم پزشکی از هم اکنون به فکر آینده باشد، عنوان کرد: هیچ گونه قصوری در کلنگ‌زنی و تسریع در روند عملیات اجرایی بیمارستان‌های چرام، لنده و بهمئی پذیرفتنی نیست.

هاشمی‌پور خواستار توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت شد و افزود:  مسئولان دانشگاه علوم پزشکی احداث بیمارستان دهدشت را در دستور کار خود قرار دهند زیرا به طور حتم در غیر این صورت در آینده نه‌چندان دور با مشکل روبه‌رو می‌شویم.

وی با تقدیر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امیدوارم با سفرهای شهرستانی هیئت رئیسه این دانشگاه شاهد برطرف‌شدن مشکلات حوزه بهداشت و درمان در کمترین زمان ممکن و ارتقاء شاخص‌ها در این بخش باشیم.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتظار دارم مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه راه‌اندازی دانشکده پزشکی در شهر دهدشت از هیچ کوششی دریغ نکنند.

هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه با وجود خدمات کم نظیر انجام شده در حوزه بهداشت و درمان هنوز در این بخش مشکلات فراوانی داریم ادامه داد: به طور حتم راه اندازی کلینکی‌های تخصصی در شهر دهدشت در حوزه درمان نقش بسزایی دارد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک