آخرین اخبار

28. مرداد 1396 - 1:08   |   کد مطلب: 8242
مسوول کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه گفت: دوره‌های آموزشی فیلم‌نامه نویسی و عکاسی در این شهرستان برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   مسوول کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه گفت:   دوره‌های آموزشی فیلم‌نامه نویسی و عکاسی در این شهرستان برگزار مي شود.

مسوول کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلوی در جمع خبرنگارن از برگزاري یک دوره کلاس‌های آموزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: ثبت‌نام این کلاس‌ها از هفته آینده آغاز مي شود.

رحيم دادوند ضمن دعوت از همه علاقمندان به این رشته‌ها برای حضور در این دوره‌ها، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای حضور در این دوره‌های آموزشی از شنبه، 28 مرداد ماه آغاز و تا پنج‌شنبه، دوم شهریور ماه ادامه دارد.

این مسوول با بيان اينكه؛ مکان مراجعه علاقمندان برای ثبت‌نام این کلاس‌ها دهدشت، دفتر بسیج هنرمندان مجمتع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه (کوی آزادگان) مي باشد، گفت:  هزینه هر کلاس فقط 50 هزار تومان است.

مسوول کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه، کپی شناسنامه، کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی، و عکس را مدارک لازم برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها عنوان کرد و بیان داشت: این کلاس‌ها پس از به حد نصاب رسیدن برای تشکیل کلاس برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه هر دوره حدود یک ماه طول می‌کشد، تصریح کرد: مدرس این دوره‌های آموزشی، محمد سلیمی‌راد، از اساتید برجسته و شاخص فیلم‌ساز و عکاس برتر کهگیلویه و بویراحمد است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک