آخرین اخبار

27. مرداد 1396 - 17:05   |   کد مطلب: 8241
رئيس مركز بهداشت و درمان ديشموك از وقوع حادثه برخورد دو موتورسيكلت در روستاي امامزاده ميرسالار(ع9 ديشموك خبر داد و گفت: دو راكب موتور سيكلت كه حال يكي وخيم بوده؛ به دهدشت اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،     عليرضا افروغ رئيس مركز بهداشت و درمان ديشموك از وقوع حادثه برخورد دو موتورسيكلت در روستاي امامزاده ميرسالار(ع) ديشموك خبر داد و گفت: دو راكب موتور سيكلت كه حال يكي وخيم بوده؛ به دهدشت اعزام شدند.

وي افزود: بعد از گزارش وقوع اين سانحه در روستاي امامزاده ميرسالار(ع)، بلافاصله تيم هاي اورژانس به منطقه اعزام شد.

افروغ تصريح كرد: هر دو راكب موتورسيكلت از ناحيه سر و صورت صدمه ديده و حال يكي از راكبان كه 35 سال سن دارد؛ وخيم hsj.

رئيس مركز بهداشت و درمان با انتقاد از ازدحام جمعيت مردم در هنگام وقوع چنين حوادثي در مركز بهداشت و درمان ديشموك، گفت: در هنگام بروز حوادثي از قبيل تصادف، مردم رعايت كنند و بگذارند تيم پزشكي مركز مراحل درماني مصدومان را انجام دهد.

افروغ با بيان اينكه، امروز دقيقا در هنگام اين حادثه، فقط يك آمبولانس در مركز ,جود داشت، گفت: يكي از مصدومان اين حادثه را با خودرو شخصي خويش تا قلعه رئيسي انتقال داده و با آمبولانس مركز درماني قلعه رئيسي به دهدشت اعزام كرديم.

رئيس مركز بهداشت و درمان ديشموك گفت: به دليل استفاده قشر عظيمي از مردم اين منطقه از موتورسيكلت و عدم رعايت نكات ايمني راكبان، حوادث زيادي كه برخي از آنها حتي منجر به مرگ مي شود، را شاهد هستيم.

افروغ از راهنمايي و رانندگي و نيروي انتظامي خواهش كرد تا در بحث استفاده راكبان  موتورسيكلت از كلاه ايمني، تذكرات لازم را بدهند.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک