آخرین اخبار

1. مرداد 1396 - 11:29   |   کد مطلب: 8176
معاونت تعلیم و تربیت صالحین بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: برای بیش از 5هزارنفر از شبکه صالحین استان در مشهد مقدس، اردوی تربیتی تفریحی برگزار می شود.

ه گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سرگرد پاسدار محمدباقر آرست معاونت تعلیم و تربیت صالحین بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: اردوی شبکه تربیتی صالحین برای بیش از 5 هزار نفر متشکل از  استادیاران؛ سرمربیان ،مربیان، سرگروهها و متربیان به مدت 6 روز در جوار حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه، این اردو در تابستان امسال از  اوایل تیرماه تا پایان شهریور به صورت دوره ای صورت می گیرد؛ افزود: این دوره با هدف تعمیق معنویت، بصیرت، معرفت و تربیت دینی و انقلابی بسیجیان، کیفی سازی شبکه طولی گروههای تربیتی صالحین انجام می شود.

مسوول معاونت تعلیم و تربیت صالحین بسیج سپاه فتح تصریح کرد: در این دوره برنامه هایی متنوع فرهنگی؛ اعتقادی؛تربیتی و ورزشی و تفریحی با موضوعات حرم شناسی"سابقه تاریخی حرم امام رضا(ع) و مجموعه ان و اداب زیارت، کارگاه نگرش نو به دین با موضوع مسجد، اجرا می شود.

سرگرد ارست اظهار کرد: درطول برگزاری این اردوها بازدید از نمایشگاه حکایت افتاب با روایت گری پنج داستان از امام رضا (ع) تا نحوه ی شهادت این امام رئوف، کلاس اخلاق، مداحی در وصف اهل البیت (ع) و رواق دارالهدایه و مراسم شبی با شهدای گمنام در کوه سنگی مشهد مقدس را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: همچنین اجرای برنامه های تفریحی "موج های خروشان" با موضوع ورزشی با هدف نشاط و شادابی، در اماکن تفریحی مشهد مقدس صورت می گیرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک