آخرین اخبار

8. تير 1396 - 14:57   |   کد مطلب: 8086
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نهم گفت: معمولا زمانی که کارمان در سطح جامعه جلونمی‌رود و پاسخگوی مطالبات مردم نیستیم فرار به جلو داریم و اکنون دولتمردان ما در چنین شرایطی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نهم در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا، با اشاره به سخنان روحانی در هجمه به سپاه اظهار کرد: معمولا زمانی که کارمان در سطح جامعه جلو نمی‌رود و پاسخگوی مطالبات مردم نیستیم فرار به جلو داریم و به نوعی می‌خواهیم عدم موفقیت‌های خودمان را گردن دیگران بیندازیم، رقیب تراشی می‌کنیم و هر چه می‌خواهیم به این رقیب نسبت می‌دهیم و اکنون دولتمردان ما در چنین شرایطی هستند.

وی با بیان اینکه پروژه‌‌های راهبردی و کلیدی که دولت‌ها به سپاه سپرده‌اند دارد تحقق پیدا می‌کند و بقیه پروژه‌هایی که متعلق به وزارتخانه‌ها هست روی زمین و معطل مانده هست، افزود: دولتمردان یک سری قول و قرارهایی را در زمان انتخابات می‌دهند و الان نمی‌توانندعملیاتی کنند لذا دنبال این هستند که پیکره‌ای در سایه بتراشند و تقصیراتی که متوجه خودشان هست را به این پیکره نسبت بدهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، با بیان اینکه سپاه اقتدار و عزت را برای مردم و کشور ما در سطح منطقه و بین‌المل ایجاد کرده است، تصریح کرد: امروز دولت‌ها، برای پروژه‌های اقتصادی پول اولیه مصالح را هم در اختیار سپاه قرار نمی‌دهند چه برسد به دیگر هزینه‌های آنها، و با اینکه دولت‌ها هزاران میلیارد به سپاه بدهکار هستند، می‌بینیم پروژه‌های ملی بزرگ و زیر ساختی مثل فازهای پارس جنوبی ، پالایشگاه ستاره خیلج فارس و عمده پروژه‌های آب رسانی و گاز رسانی در کشور توسط سپاه انجام می‌شود.

 جوکار با تأکید بر اینکه باید اقدامات سپاه در زمینه‌های مختلف اجر نهاده شود، گفت: حتی در حوزه امنیت و دفاع از کشور امروز سپاه نماد اصلی قدرت و قوت نظام، انقلاب و مردم ما است، و هجمه و نادیده گرفتن اقدامات سپاه ناسپاسی است و به نوعی چه در گذشته و چه در حال می‌خواهند این نهاد انقلابی را تضعیف کنند.

وی ادامه داد: امروز امریکایی‌ها دشمن سپاه هستند و آن را تحریم می‌کنند چون می‌دانند علاوه بر گام‌های موثری که در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته، نقش مهمی در بحث امنیت پایدار کشور ایجاد کرده و توانسته عمق راهبردی جمهوری اسلامی در دنیا افزایش دهد.

نماینده سابق مردم یزد و اشکذر در مجلس با تأکید بر اینکه سپاه خاری به چشم دشمنان، منافقان و تروریست‌ها است تصریح کرد: تضعیف این نهاد به نفع ملت و پیشرفت کشور نیست بلکه این اقدام در راستای تضعیف مردم و بها دادن به دشمنانی است که سپاه را نقطه مقابل خود می‌بینند.

جوکار اذعان کرد: انتظار داریم دولتمردان و افرادی که سکان اجرایی کشور را در دست دارند، از تضعیف این نهاد انقلابی اجتناب کنند که در واقع این کار کفران نعمت است و این قابل قبول نیست که مسئولان در هر شرایطی با کنایه‌های مختلف ناکامی‌های خود را به نهادهای دیگر نسبت دهند خوب است بیایند به مناظره بنشینند و مصادیق خود را بیان کنند و دست از حاشیه‌ها و کنایه‌ها بردارند.

وی عنوان کرد: مردم ما بعد از انتخابات کارو تلاش دولتمردان را می‌خواهند، دولت باید پاسخگو باشد تا کی می‌خواهد  ناکامی‌های خود را به دیگران نسبت بدهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه امکانات و توانمندی‌های سپاه در راستای پیشرفت و حفظ استقلال کشور است، گفت: اگر سپاه تفنگ و موشک دارد برای اقتدار نظام است و تضعیف سپاه امروز خیانت به کشور و امنیت ملی کشور است و هجمه و تضعیف سپاه در جامعه ما مورد پذیرش نیست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک