آخرین اخبار

28. خرداد 1396 - 4:28   |   کد مطلب: 8031
در نشست عدل هاشمی با ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد
پیگیری جدی مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت توسط نماینده کهگیلویه بزرگ
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت از طریق نشست با ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،   نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت از طریق نشست با ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد .

 

  در جلسه ای به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت متشکل از ریاست  واحد و مجموعه معاونین برخی از اعضاء هیئت علمی  در سالن اجتماعات دانشگاه تشکیل گردید .

مهندس عدل هاشمی پور از بررسی و رفع مشکلات این دانشگاه در جلسه مشترک با  آقایان دکتر نوریان ریاست عالی دانشگاه آزاد کشور و دکتر محمودی ریاست دانشگاه آزاد استان در هفته آینده خبر داد و گفت : مقدمات و هماهنگی های لازم را در خصوص تشکیل جلسه به منظور بررسی و مرتفع نمودن مشکلات دانشگاه آزاد دهدشت را انجام داده و از ریاست واحد دانشگاهی خواست تا مشکلات و موانع موجود را بهمراه ارائه راهکارهای لازم ٬ کارشناسی کرده و به ترتیب اولویت و در یک بسته کامل آماده نموده و خود نیز بعنوان نماینده دانشگاه در جلسه مذکور حضور یابد .

 

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمبسیون انرژی با بیان تغییر ساختار و اهتمام ویژه ای که دانشگاه آزاد کشور به زیر مجموعه بویژه مناطق کمتر توسعه یافته دارد ٬عنوان نمود : به رفع مشکلات و تقویت دانشگاه واحد دهدشت امیدواری بسیار دارم و به تبعیت از تغییرات و تغییر نگرش در سطوح اولیه ٬ تغییر و هماهنگ شدن با سیاست های کلی دانشگاه آزاد در واحد دهدشت ضروری و اجتناب ناپذیر است . وی توجه بیشتر و تقویت معاونت آموزشی در جهت کیفیت بخشی به خروجی دانشگاه را نیز خواستار شد.

 در خلال جلسه برخی از اعضاء هیئت علمی سؤالات و توضیحاتی از روند اجرای پروژه های در دست اقدام  از نماینده مردم را پیگیر شدند که از پاسخ سردار هاشمی خشنود و از زحمات ایشان قدردانی نمودند .

 در ابتدای جلسه مشکلات و نارسائیهای دانشگاه بصورت کلی و بیان برخی جزئیات به دلیل اهمیت  توسط دکتر سادات ریاست و دکتر بهره بر معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد دهدشت بیان گردیدند.

پس از پایان جلسه مهندس هاشمی پور با حضور در جمع دانشجویان ساعتی با آنان به گفت و شنود نشست که با استقبال گرم و بدرقه  صمیمانه دانشجویان پایان یافت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک