آخرین اخبار

6. خرداد 1396 - 12:38   |   کد مطلب: 7958
مسئول کمیته روایتگری دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آزمون سطح سنجی بیش از 150 راوی دفاع مقدس استان برگزار شد، گفت:توانمند سازی راویان اولویت اصلی کمیته روایتگری است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،با بیان اینکه برای چندمین بار متوالی دوره های توانمند سازی دفاع مقدس در سطح های 1، 2 و 3 برگزار شد، افزود: در این دوره ها مطالب مختلف با عناوین خاص مربوط به دفاع مقدس آموزش داده می شود.

وی اظهار کرد: در این دوره ها، ابتدا باید کارآموزان سطح 1 را گذرانده و بعد از آن سطح 2 و سطح سوم که راوی ویژه است را بگذرانند.

مسئول کمیته روایتگری دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بعد از گذراندن این دوره ها، راویان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام می شوند و به صورت میدانی با مفاهیم دفاع مقدس آشنایی کامل پیدا می کنند.

مثنوی با اشاره به اینکه این دوره ها توسط اساتید برتر کشوری و استانی و فرماندهان دفاع مقدس آموزش داده می شود، تاکید کرد:توانمند سازی راویان دفاع مقدس اولویت اصلی کمیته روایتگری است.

وی اضافه کرد: در حاشیه این آموزش ها منابع و محتوای نخصصی دفاع مقدس به این راویان داده می شود تا بتوانند اطلاعات بیشتری در حوزه دفاع مقدس یاد بگیرند.

مسئول کمیته روایتگری دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این راویان در راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و اقشار مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

وی افزود: امروز نیز آزمون سطح سنجی بیش از 150 راوی دفاع مقدس در ستاد کنگره هشدا برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک