آخرین اخبار

3. خرداد 1396 - 12:12   |   کد مطلب: 7947
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:
آمدن نمایندگان وزیر به استان برای پیگیری مسئله کارگران سوخته شده فولاد صحت ندارد
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمدن نمایندگان وزیر به استان برای پیگیری مسئله کارگران سوخته شده فولاد صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،صابر مظاهری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری مبنی بر اینکه آیا از حال کارگران سوخته شده کارخانه فولاد خبر دارید، افزود: روز گذشته برای جویای حال سه کارگر سوخته شده به شیراز رفته بودیم، متاسفانه ملاقت عمومی ندارند، اما تیم پزشکی خوبی داشته و در بیمارستان مناسبی بستری شدند.

وی با بیان اینکه هوشیاری این سه کارگر بسیار پایین است، اظهار کرد: امید همه ما به خداست و پزشکان نیز همین جمله را عنوان کردند چرا که درصد سوختگی این سه کارگر بسایر بالاست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پزشکان گفتند که مسکن های قوی به این سه بیمار تزریق می کنند و اکثرا در حال خواب هستند.

مظاهری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا آمدن نمایندگان وزیر به استان برای پیگیری کارهای این کارگران سوخته شده واقعیت دارد، تصریح کرد: دیشب با خود وزیر تلفنی صحبت کردم و این موضوع حقیقت ندارد و اگر نیز کسی بخواهد به استان سفر کند من در جریان نیستم.

وی یادآور شد: امروز یا فردا از سه کارگر سوخته شده که در بیمارستان اصفهان بستری هستند نیز بازدید خواهم داشت و پیگیر کارهای آنها خواهیم بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در پاسخ به سوال خبرنگار صبح زاگرس مبنی بر اینکه تعدادی از خانواده های کارگران سوخته شده که در اصفهان بستری هستند عنوان کردند که بیمه آنها به طور کامل واریز نشده و  حقوق آنها نیز در سه سال گذشته پرداخت نشده است، آیا واقعیت دارد، اظهار کرد: روز گذشته پیگیری کردم بیمه فروردین و اردیبهشت ماه آنها پرداخت شده، در بحث حقوق نیز شاید حقوق آنها کامل پرداخت نشده اما حقوق گرفتند.

وی در پایان اضافه کرد: علت اصلی انفجار کارخانه فولاد را ما می دانیم اما تیم کارشناسی در حال اطلاعات تکمیلی است که به زودی اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک