آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1396 - 0:14   |   کد مطلب: 7861
جشن مبعث پیامبر(ص) شب گذشته به گونه ای برگزار شد که مدیر ارشاد چرام با دفاع تمام قد از برگزاری کنسرت و رقص و آواز در دهدشت، تبلیغ دولت در ساعات غیر اداری در این شهرستان را کلید زد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،، هفته گذشته کنسرتی در شهرستان کهگیلویه در شهر دهدشت برگزار شد که در این مراسم تعداد معدودی از دختران و پسران به صورت مختلط با رقص و آواز چهره زشتی برای شهر درست کردند که با واکنش بسیاری از مسئولان به خصوص ائمه جمعه روبه رو شد اما مسئولان برگزاری این کنسرت هیچ گونه موضع گیری نکردند.

برخی از مسئولین با بیان اینکه سعی در شاد بودن مردم دارند از چند روز پیش تاکنون در حال سیاسی جلوه دادن این کنسرت هستند تا اینکه مدیر ارشاد چرام در شب گذشته در جشن عید مبعث با دفاع تمام قد از برگزار کنندگان کنسرت، گفت: سایت ها و اصحاب رسانه دوربین های خود را بر روی ناموس مردم زوم نکنند.

وی افزود: برخی بیان می کنند که برگزاری کنسرت عین بداخلاقی است و اسلام را در خطر می دانند ولی اسلام با چنین کارایی به خطر نمی افتد.

مدیر ارشاد اسلامی چرام در ادامه گفت: اگر این افراد به دنبال اسلام حقیقی و واقعی هستند رسانه یا سایتی را که چنین مطلبی را نشر داده است را باز خواست کنید.

خردمند به دولت گذشته اشاره داشت و اظهار کرد:شما نگاه کنید که برگزاری کنسرت ها در دولت قبل چگونه بوده و در دولت فعلی چطور است.

وی افزود:کنسرت ها برای برگزاری از نهادهای امنیتی و اداره ارشاد اسلامی مجوز گرفته و سپس برگزار می شود، حال در جمعیتی سه یا چهار هزار نفری امکان دارد که خواهری یا مادری از مادران خودمان به سهو چادرش پایین بیفتد.

وی اضافه کرد: اما این مسئله دلیل بر زیر سوال بردن دولت نشده و باعث شد که برخی از آب گل آلود ماهی بگیرند و دولت را تخریب کنند.

خردمند اظهار کرد:تقاضا می کنیم از عزیزانی که با برگزاری کنسرت ها مخالفت می کنند بدانند که مردم و جامعه نیاز به شادی دارد و مطمئن باشید با برگزاری این کنسرت ها اسلام به خطر نمی افتد.

وی  در بخش دیگری از سخنانش بار دیگر به دولت گذشته اشاره داشت و تصریح کرد: در دولت قبلی که هاله ای از نور را مشاهده می کردند و سرمایه ی دولت و کشور را به تاراج می بردند، آیا آن زمان اسلام در خطر نبود؟آیا از خانواده معظم شهدا خجالت نمی کشیدند؟

این مسئول ادامه داد:حال برخی دوستان از تریبون های مختلف برای برگزاری یک کنسرت بیان می کنند که فلان اداره یا مسئول باید خجالت بکشد.

 

این در حالیست که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست بخشداران استان گفت: مدیران می توانند در وقت غیر اداری تبلیغ برای دولت داشته باشند.

 

امیدواریم که با اتخاذ سیاست های درست ایجابی در هیچ دولتی شاهد شروع تبلیغات زود هنگام انتخاباتی و در پایان بی اعتمادی مردم نباشیم.

 

یکی از حاضرین جلسه در حاشیه این جلسه به خبرنگار ما گفت: مجوز گرفتن از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری کنسرت درست است اما در این کنسرت تنها چیزی که مشاهده نشد فرهنگ و اسلام بود، اسلام با شاد بودن و شادی مخالفت ندارد اما با بی حجابی، رقاصی مختلط مخالف است پس به نظر می رسد مدیر ارشد چرام با عدم تمکین به صحبت های استاندار، در حال نشان دادن چهره افراطی از خود است که به صلاح دولت فعلی استاندار محترم نیست.

 

پس از صحبت های مدیر ارشاد چرام، مجری برنامه که مشاور فرهنگی فرماندار چرام است، با جملاتی همچون نیمه ی پر لیوان را برخی ببینند یا یک طرفه قضاوت نکنید، از صحبت های مدیر ارشاد چرام حمایت کرد.

گفتنی است که در میان جمعیت گفته هایی مانند اینجا جای این حرفا نیست یا این جشن است یا جلسه سیاسی؟ به گوش می خورد.

از هفته پیش تا کنون شاهد تجمعات زیادی از مردم متدین کهگیلویه در جلوی فرمانداری این شهر و اداره ارشاد بوده ایم که خواستار سر و سامان دادن به چنین وضعیت نامناسبی در سطح شهرشان بودند.

انتهای پیام/7044

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک