آخرین اخبار

25. فروردين 1396 - 23:01   |   کد مطلب: 7823
حسن امیریان بخشدار دیشموک در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه، مردم بخش دیشموک نسبت به عملکرد اداره ثبت احوال استان نگران هستند، اظهار کرد: لطفا مسئولان مرتبط چاره ای بیندیشند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حسن امیریان بخشدار دیشموک در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه، مردم بخش دیشموک نسبت به عملکرد اداره ثبت احوال استان نگران هستند، اظهار کرد: لطفا مسئولان مرتبط چاره ای بیندیشند.

 

امیریان گفت: از جانب بخشداری و همچنین شورای شهر در دوسال گذشته بارها با مدیران ثبت احوال مکاتبه صورت گرفته است وبرای دایرکردن  این اداره در منطقه تقاضا شده است.

 

بخشدار دیشموک تصریح کرد: اما مدیرکل محترم عنوان کرده  که از طریق افتتاح دفتر پیشخوان دولت همه خدمات سجلی در بخش دیشموک انجام میشود.

 

امیریان اذعان کرد: با این اوصاف همچنان مردم دیشموک متحمل خسارت سفر به بخش چاروساهستند و از طرفی کمبود پرسنل دراداره چاروسا باعث به تاخیر افتادن کارها و نگرانی مردم شده است.

 

بخشدار دیشموک بیان کرد: درواقع دفتر پیشخوان نتوانسته انتظارات  را براورده کند و مردم شهر و بخش دیشموک همچنان برای شناسنامه نوزاد، ثبت وفات، تغییرنام، تغییرنام خانوادگی، مغایرت اسنادسجلی، چاپ شناسنامه وتحویل کارت ملی به بخش چاروسا مراجعه میکنند.

 

امیریان با بیان اینکه، این مشکل باعث شده هر روز متقاضیان ثبت احوال به جهت اعتراض به این وضعیت به بخشداری مراجعه کنند، متذکر شد: لذا از مدیرکل محترم میخواهم که برای همیشه  در جهت حل این مشکل اقدام نمایند و به نگرانی مردم پایان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک