آخرین اخبار

15. فروردين 1396 - 0:14   |   کد مطلب: 7775
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فرآیند از هفتم فروردین سال جاری و یک روز پس از پایان مهلت نام نویسی کاندیداها آغاز شد و به مدت ۲۴ روز نیز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرسپایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،فتاح محمدی  در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این فرآیند از هفتم فروردین سال جاری و یک روز پس از پایان مهلت نام نویسی کاندیداها آغاز شد و به مدت ۲۴ روز نیز ادامه دارد.

وی افزود که فرآیند احراز صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۱۰ روز توسط مراجع چهارگانه، یک هفته توسط هیات نظارت و یک هفته نیز توسط هیات اجرایی انتخابات این استان انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نام نویسی رسمی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور از ۳۰ اسفند سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تا ساعت ۲۴ شب ۶ فروردین سال جاری نیز ادامه داشت.

محمدی عنوان کرد که چهار هزار و ۶۳۸ داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند که نسبت به دور چهارم ۴۳۸ نفر افزایش داشته است.

وی ابراز داشت: از مجموع چهار هزار و ۶۳۸ داوطلب عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد ۷۲۶ نفر در حوزه شهری و سه هزار و ۹۱۲ نفر نیز در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت که از این تعداد داوطلب ۳۳۷ نفر زن و چهار هزار و ۳۰۱ نفر نیز مرد هستند.

محمدی اظهار داشت: هیچ مسئله ای مهمتر از برگزاری ۲ انتخابات مهم پیش رو در کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیست.

وی افزود که باید تمامی مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد این ۲ انتخابات را اولویت کاری نخست خود قرار دهند.

محمدی بیان کرد: با هرگونه تنش و یا بی انضباطی در زمینه برگزاری این ۲ انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد برخورد جدی و قاطع می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه ۲۹ اردیبهشت سال جاری برگزار می شود./ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک