آخرین اخبار

12. فروردين 1396 - 1:07   |   کد مطلب: 7762
رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از حضور شبنم بهشت بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی که در تیم ملی فوتبال بانوان کشور خبر داد و گفت: این تیم برای سری مسابقات قهرمانی آسیا به ویتنام سفر کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید پرویز موسوی در جمع خبرنگاران افزود:تیم ملی بانوان کشورمان از روز دوشنبه ۱۴ فروردین جاری بازی‌های دوره مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا  را با دیدار با تیم میانمار آغاز خواهد کرد و سپس به دیدار سایر حریفان قدر خود خواهد رفت.

وی اظهار کرد: تیم ملی فوتبال بانوان جمهوری اسلامی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی ویتنام شد تا به همراه سایر تیم‌های آسیایی در این دوره از مسابقات آسیا شرکت کنند.

رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در تیم ملی بانوان ایران بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی حضور دارد که اکنون عنوان بهترین فوتبالیست کشور را به همراه دارد و این بازیکن توانست در سال گذشته به همراه مهدی طارمی که او نیز بهترین بازیکن مرد کشور شناخت شد عنوان بهترین بازیکن بانوی کشور را به خود اختصاص دهد.

موسوی ادامه داد: شبنم بهشت بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی تیم ملی اکنون به عنوان یکی از ستاره‌های این تیم شناخته می‌شود که سابقه حضور در تورنمنت‌های مختلف بین‌المللی را به همراهی تیم ملی بانوان دارد‌.

وی با بیان این که بازیکنان هم استانی ما در رده بانوان در فوتبال و فوتسال در کشور خوش درخشیده اند اظهار کرد: باید امکانات لازم برای پرورش استعدادهای فوتبال بعنوان در استان در نظر گرفته شود.

رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با تبریک موفقیت حضور شبنم بهشت در تیم ملی بانوان به عنوان بهترین بازیکن فوتبال کشور گفت: خانم بهشت افتخاری بزرگ برای ورزش استان است که امیدواریم در مسابقات قهرمانی آسیا به مانند دوره‌های گذشته خوش بدرخشد.

انتهای پیام م.غ/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک