آخرین اخبار

8. فروردين 1396 - 2:28   |   کد مطلب: 7744
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی امنیتی استاندار ، علی پوزش فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان کهگیلویه به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان کهگیلویه به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوستند.

 

کمپین «نه به تصادفات جاده ای» که امسال برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود با استقبال پرشور مردم و مسئولان در سه روز ابتدایی، بیش از 10 هزار نفر را با خود همراه کرده است.
 

 
در ادامه برگزاری "کمپین نه به تصادفات" سید موسی  خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار، علی پوزش فرماندار کهگیلویه  و جمعی از مسئولان کهگیلویه به این کمپین پیوستند.

 
بر این اساس علاقه مندان می‌توانند از طریق ربات تلگرامی safarsalem_bot@ پوستر اختصاصی خود را طراحی کنند و عضو این کمپین شوند. اعضای کمپین نه به تصادفات جاده ای متعهد می‌شوند برای سلامتی خود، خانواده و دیگران در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند. سرعت مجاز را رعایت کنند و  سبقت غیرمجاز نگیرند.

 

در این میثاق نامه افراد متعهد می شوند سرعت مجاز را رعایت کرده، سبقت غیر مجاز نگیرند، کمربند ایمنی را ببندند، از تلفن همراه استفاده نکنند و مواردی که موجب ایجاد تصادف در جاده می شود را رعایت کنند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک