آخرین اخبار

2. فروردين 1396 - 2:33   |   کد مطلب: 7727
رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان کهگیلویه وبویراحمد از نمایشگاه صنایع دستی دهدشت بازدید کرد و از رئیس میراثبت فرهنگی و گردشگری کهگیلویه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، محمود مومن نسب مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی شهرستان کهگیلویه ظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در ایام نوروز بازدید از تمامی مراکز شهرهستان ها و بخش ها انجام و عملکرد مدیران در این زمینه رصد و ارزیابی می شود.

مومن نسب با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه دارای مراکز مهم دیدنی ، سیاحتی و زیارتی است افزود: ورودهای شهردهدشت نیاز به کاربیشتری دارد ودستگاه های متولی با نصب الگوهای سنتی که نشان دهنده هویت ماست گام بردارند.

وی ادامه داد: مردم کهگیلویه مهمان پذیر هستند و همواره این ویژگی خود را نشان داده اند.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد برپایی نمایشگاه صنایع دستی را در ورودی شهر دهدشت اقدامی شایسته و ضروری خواند و گفت: نشان دادن هویت فرهنگی ، سنتی و  معرفی صنایع دستی ما علاوه بر اگاهی هموطنان درزمینه اقتصادمقاومتی و افزایش تولید واشتغال مد نظر مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید تاثیر بسیاری دارد.

وی باتقدیر از رییس اداره میراث فرهنگی وصنایع دستی کهگیلویه گفت در دوران مدیریت سیاوش زمان شاهد ارتقای خدمات و توجه بیشتر به صنایع دستی ومیراث فرهنگی شهرستان هستیم که جای تقدیر فراوان دارد.

مومن نسب صنایع دستی موجود در این نمایشگاه را منحصر به فرد خواند و افزود: اغراق نیست اگر بگوییم که این صنایع در کشور بی نظیر است.

رییس میراث فرهنگی وصنایع دستی کهگیلویه نیز در این بازدید گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی صنایع دستی شهرستان وشناساندن توانمندی های هنرمندان این عرصه به مردم ومسئولان و مسافرین نوروزی برپا گردیده است.

سیاوش زمان افزود:در این نمایشگاه ۱۸ نفر از هنرمندان شهرستان در رشته های مختلف ازجمله چرم دوزی،معرق کاری،عروسک سازی،گلیم بافی،از امروز تا ۱۳فروردین ۹۶ در ۱۸ غرفه دست ساخته های خود را در معرض دیدمردم ومسافران نوروزی قرارمی دهند.

وی سخنان مدیرکل بازرسی استانداری استان را مایه دلگرمی خواند و گفت: مجموعه میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان تمامی تلاش خود را در استقبال از مسافرین نوروزی انجام خواهد داد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک