آخرین اخبار

29. اسفند 1395 - 11:23   |   کد مطلب: 7712
اعضای اصلی هیات اجرایی برگزاری انتخابات شورای شهر کهگیلویه با حضور فرماندار شهرستان کهگیلویه انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرمانداز کهگیلویه در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات این شهرستان گفت: ما در انتخابات، قانونمداری را ملاک اصلی می‌دانیم و با صیانت از آرای مردم به عنوان حق‌الناس، با تمام قوا انتخاباتی سالم را برگزار خواهیم کرد و گروه‌های مختلف سیاسی نیز با جدیت از اخلاق و قانون مداری عبور نکنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه در اشاره به اهمیت انتخابات‌ها در سرنوشت کشور، اظهارکرد: در کنار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را نیز در پیش رو داریم که در آنجا باید به رأی و نظر مردم هم با هر سلیقه و تفکر احترام بگذاریم و انتظار می رود که همه نخبگان، فرهیختگان، آحاد مختلف جامعه، تاثیرگذاران در جهت بسترسازی برای حضور حداکثری مردم گام‎‎‎های موثری بردارند.

پوزش اظهار داشت : در راستای ماده ۳۲ و ۳۳ قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شورای اسلامی کشور ، پس از تعیین و معرفی معتمدین از اقشار مختلف مردم به هیأت محترم نظارت در شهرستان و چهار بخش مربوط و پس از اعلام نظر وتأیید معتمدین توسط هیأت محترم نظارت جلساتی به منظور انتخاب هیأتهای اجرایی شهرستان و بخشها تشکیل و پس از رأی گیری عوامل هیأت اجرایی شهر و روستا انتخاب و معرفی شدند .

وی اعلام نمود که آقایان سید حاجتی حق نگهدار، علیرضایی نیکویی ، سید عادل موسوی، محمد دمشناس، سید خلیل توحیدی، دریا افروز، حسین پور یزدان، و مکی نوروزی به عنوان اعضای هیأت اجرایی شورای اسلامی شهر دهدشت تعیین و مشخص گردیدند.

رئیس انتخابات شهرستان کهگیلویه نیز از آقایان : مصطفی بهره بر ، سید رضا ریحان نژاد، یعقوب دمساز ،روح الله قباد پور، حمدالله درخش ، احمد پایمرد ، علی آشنا به عنوان هیأت اجرایی شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی نام برد.

علی پوزش ضمن تقدیر از هیأت محترم نظارت شهرستان که در اسرع وقت نسبت به تأیید و معرفی معتمدین اقدامات لازم را انجام دادند از جناب آقایان حسین پرندوار ، فیض الله رستادی ، سید یزدالله تقوی ، سید احمد مرتضوی و علی برومند به عنوان اعضای هیأت محترم نظارت یاد کرد .

وی همچنین آز آقیان فریدون صالحیان ، سید کرامت الله کشاورز و دارا جاودان به عنوان هیأت نظارت شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی نام برد .

پوزش گفت: هیات بازرسی شهرستان نیز به ریاست آقای اسفندیار برخه و همکاری دیگر اعضاء عضو ، آقایان سرتیپ خادمی، عارف نژاد، محمد تقی روزافزای و خانم صداقتی با ستاد انتخابات شهرستان همکاری دارند.

وی گفت :در راستای انجام انتخابات صحیح و سالم نیز کمیته های مختلف تشکیل دادیم که آقایان : ابراهیم خنجری به عنوان مسئول کمیته اجرایی، سید نعمت الله ریحان نژاد مسئول کمیته روابط عمومی ، روح اله کشاورز مسئول کمیته امنیتی انتظامی، سعید خواجوی مسئول کمیته فناوری، بهادر وحیدی مسئول کمیته حقوقی ، محمد رشید حکمتی مسئول کمیته پشتیبانی، علی باز جعفری مسئول کمیته حراست و سید نعمت الله ریحان نژاد به عنوان مسئول کمیته اخبار و اطلاعات انتخاب گردیدند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: رئیس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی روستایی بخش مرکزی سید شرمت الله حسینی پرور و دبیر ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهری شهرستان کهگیلویه آقای اسلام خسروی می باشد .

وی اعلام نمود که اعضای محترم ستاد انتخاباتی بخشهای تابعه(سوق، دیشموک و چاروسا)نیز تعیین شده اند که به زودی اسامی آنها اعلام خواهد شد.

علی پوزش در پایان گفت: امیدوارم که همشهریان بزرگوارم در شهرستان کهگیلویه سالی سرشار از شوق و موفقیت را در پیش رو داشته باشند و با اتحاد و همدلی بتوانیم انتخاباتی صحیح و سالم برگزار نماییم .

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک