آخرین اخبار

27. اسفند 1395 - 23:55   |   کد مطلب: 7705
امام جمعه یاسوج گفت: برخی از مدیران در حق مردم اجهاف می کنند و امیدوارم خداوند آنها را به راه راست هدایت کند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه اول این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه گفت: لطف خدا شامل افرادی است که خداوند را بندگی کند و هر کس یه خدا قرض دهد خداوند پاداشی نیکو به او عطا می کند.

وی افزود: مال و فرزند در صورتی که به اخرت وابسته نباشند سرمایه اخرت نیستند و قلب سالم انسان را از انحراف و کج روی در دین باز می دارد

امام جمعه یاسوج در خطبه دوم نماز شهر یاسوج با بیان اینکه با اشاره به ولادت صدیقه کبری حضرت فاطمه(س) بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تمام زنان جها  و اسوه مقاومت بود و یاید ازاین بانوی دو عالم الگو بگیریم.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد : قرآن خواندن وحدیث خواندن ثواب دارد و خوب است اما باید اساسا به آن عمل کنیم.

وی تاکید کرد: ما گرفتار استکبار و استعمال بودیم و سرمایه های کشور را انگلیس به یغما می برد و اما ایرانی ها با رهبری آیت الله کاشانی در 29 اسفند ماه صنعت ملی شدننفت را رقم زدند.

امام جمعه یاسوج گفت: به تحویل سال نزدیک می شویم و سعی کنیم با خودما عهد ببندیم و به وظیفه اسلامی و انسانی خود عمل کنیم.

وی نیروی انتظامی را حافظ امنیت جامعه عنوان کرد و افزود: پلیس و مسولان در سفر های نوروزی طوری با میهمانان رفتار کنند که شایسته استان باشد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: مدیران دولت اسلامی که یه وسیله این مردم به اینجا رسیده اند باید برای مردم تلاش کنند.

وی در پایان اضافه کرد: به برخی از مدیران بی تقوایی که در حق مردم اجهاف می کنند تذکر می دهم  و امیدواریم که خداوند آنها را به راه رات هدایت کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک