آخرین اخبار

20. اسفند 1395 - 23:44   |   کد مطلب: 7687
یادگار هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهدای سادات دیشموک عنوان کرد:
تا زمانی که تفکر شهید و شهادت بر جوانان حاکم است، جامعه ما دچار آسیب نمی‌شود
یادگار هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهدای سادات دیشموک عنوان کرد: تا زمانی که تفکر شهید و شهادت بر ذهن جوانان ما حاکم است، جامعه ما دچار آسیب نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  یادگار هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهدای سادات امامزاده میرسالار(ع) دیشموک عنوان کرد: تا زمانی که تفکر شهید و شهادت بر ذهن جوانان ما حاکم است، جامعه ما دچار آسیب نمی شود.

 

محمدیار پیل آرام سرهنگ پاسدار بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سادات در محضر مرقد مطهر امامزاده میرسالار(ع) با بیان اینکه هرچه داریم به برکت خون شهداء است، تصریح کرد: این نام و نشان  برگرفته از نام حسین(ع) و فرزندان و نوادگان امام حسین(ع) می باشد.

وی، با بیان اینکه،  شهداء از خاک به افلاک رسیده‌اند، گفت: جنگ دو فرهنگ داشته، یکی فرهنگ جنگیدن و دیگری فرهنگ جبهه بوده است.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس اذعان کرد: رزمندگان با فرهنگ جنگ با دشمن نبرده کرده و جان خود را فدا می کردند  تا مناطق تصرف شده را پس بگیرند و از این مملکت دفاع کنند که این امر فرهنگ شهادت طلبی در راه دفاع از میهن و خاک و مرز بوم، بوده است.

سرهنگ پیل آرام افزود: دیگری هم که فرهنگ جبهه بوده و  امام راحل ما نامش را دانشگاه انسازی سازی نامیده‌اند؛ یعنی رزمندگان وقتی وارد میدان جبهه و جنگ می شدند، یک فرهنگی با محوریت پاکی، معنویت و شهادت طلبی و خلوص نیت بر رزمندگان حاکم بوده است.

 

وی گفت: شهداء با اخلاص خود درس عشق و بندگی را آموختند.

 

سرهنگ پیل آرام خاطرنشان کرد: خانواده های شهدا بدانند که آنان فرزندان خویش را از دست نداده بلکه فرزند بدست آورده‌اند؛ چرا که همین شهداء در آخرت شفاعت دهنده خانوادهای خویش و حتی ما هستند.

 

وی در ادامه خطاب به جوانان گفت: جوانان ما در زمان جنگ به امام حسین(ع) اقتدا کردند و فرمان ولی خویش را اجرا کردند.

پیل آرام با بیان اینکه، دفاع از ولایت از ابتدای خلقت بشر وجود داشته و تا خاتم انسان هم ادامه دارد، تصریح کرد: علی(ع) در نبرد با دشمنان حامی و مدافع ولی زمان خویش" پیامبر اکرم(ص) بوده است.

 

 

وی گفت: امروز وظیفه ما هم تبیعت از ولایت فقیه می باشد چرا که راه رسیدن "قرب الی الله" همین تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است.

 

پیل آرام در تحسین از روحیه و حسن نیت جوانان امروزی جامعه ایران اسلامی، اذعان کرد: جوانان امروز هم مثل جوانان هشت سال دفاع مقدس مطیع ولایت فقیه و حامی نظام و انقلاب و حتی مستحکمتر از گذشته می باشند.

 

وی بیان کرد: تا زمانی که تفکر شهید و شهادت بر ذهن جوانان ما حاکم است، جامعه ما دچار آسیب نمی شود.

 

 

دیدگاه‌ها

درود بر روح پرفتوح شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی...زنده باد سردار پیل آرام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک