آخرین اخبار

25. بهمن 1395 - 2:03   |   کد مطلب: 7592
فروزنده در نخستین نشست کمیته ورزشکاران جبهه مردمی نیروهای انقلاب:
جبهه مردمی نیروهای انقلاب حرکت دائمی و مستمر است
رئیس کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جامعه امروز به دنبال کارآمدی و افرادی پاک و ساده است و بدون شک مشکلات ما با اتکا به درون حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، پایگاه خبری شهرستان کهگیلویهلطف‌الله فروزنده رئیس کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در نخستین نشست کمیته ورزشکاران این جبهه در مسجد الرحمان تهران،‌ اظهار داشت: ضرورت انسجام نیروهای انقلاب اسلامی بدیهی و روشن است.

وی افزود: تجربه نشان داده که اگر منویات مقام معظم رهبری و امام(ره) را دنبال کنیم، موفق‌تر خواهیم شد و هر گاه نگاه ما از این مهم منحرف شده، آسیب دیده‌ایم.

رئیس کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه هرجا چشم امید به بیگانگان داشته‌ایم ضرر کرده‌ایم، گفت:‌ امروز در بعد قدرت دفاعی و اجتماعی بی‌نظیر هستیم، اما بخش اقتصادی ما قابل دفاع نیست.

فروزنده در همین رابطه افزود: برخی‌ها فکر می‌کنند با امید به غرب و برجام می‌توان موفق بود، اما ملتی موفق است که به ظرفیت داخلی خود توجه کند.

به گفته وی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای مطالبه‌گری نگاه و اندیشه امام(ره) و رهبری تشکیل شده و برای اینکه بتوانیم این جبهه را اداره کنیم، به این نتیجه رسیده‌ایم که تنها مدل، مدل از پایین به بالا است.

رئیس کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اشاره و مجمع 2500 نفری را نمادی از حضور میلیون‌ها نفر از عاشقان انقلاب اسلامی عنوان کرد.

فروزنده افزود: ما دو حرکت را دنبال می‌کنیم، نخست اینکه مرامنامه، اساسنامه و هیأت رئیسه را تعیین می‌کنیم و تعیین شاخصه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری از وظایف ماست، اما درعین حال ما فقط برای انتخابات ریاست جمهوری این جبهه را تشکیل نداده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک جبهه دائمی و مستمر است، خاطرنشان کرد: جبهه‌ای به این بزرگی نمی‌تواند نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بی‌تفاوت باشد، بنابراین چه در انتخابات موفق شویم چه خیر، این جبهه استمرار خواهد داشت.

رئیس کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باید به سمتی سوق پیدا کند که 20 الی 30 میلیون هوادار داشته باشد؛ چراکه در این صورت است که می‌تواند کار و حرکت صورت داد.

فروزنده با اشاره به حضور باشکوه مردم در یوم‌الله 22 بهمن گفت: مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفتمان ارزش‌ها را حاکم کردند بنابراین باید این گفتمان را سر دست نگه داشت.

به گفته وی، جامعه امروز به دنبال کارآمدی و برای حل مشکلات به دنبال افرادی است که پاک و ساده باشند و بدون شک مشکلات ما با اتکا به درون حل می‌شود و این نگاه در همه ابعاد وجود دارد.

رئیس کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد: ان‌شاءالله بعد از برگزاری مجمع، مجمع جبهه مردمی همایش بزرگ اقشار این جبهه برگزار می‌شود که حضور قشر ورزشکار در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک