آخرین اخبار

18. بهمن 1395 - 18:36   |   کد مطلب: 7548
وزیر ورزش به جلسه اخیر وزیران کشور با رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور به اعضای کابینه تاکیدات جدی کردند که در چند ماه آینده و ماه های پایانی سال تمامی نیاز های مادی و معنوی مردم را تامین کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در شورای اداری شهرستان کهگیلویه سی وهشتمین بهار آزادی را به مردم شهید پرور و قهرمان ایران و به مردم شریف کهگیلویه بزرگ تبریک گفت و اظهار کرد: امیدوارم که بتوانیم روز به روز در خدمت رسانی به مردم بهتر عمل کنیم.

 

وزیر ورزش گفت: تلاش همه ما در دولت و مجلس و سایر قوا این است که هر روز منشا خدمات بیشتر برای مردم جمهوری اسلامی ایران باشیم.

پایگاه خبری کهگیلویه

سلطانی فر با بیان اینکه باید قدر این وحدت و هماهنگی را که به پشتوانه رهبری در بین سه قوه وجود دارد را دانست و افزود: خوشبختانه این وحدت در همه شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد هم وجود دارد که باید قدردان این وحدت باشیم.

 

وی ادامه داد: هر کجا که وحدت بین مسئولین وجود داشته باشد در آن منطقه توسعه و رشد بهتر انجام خواهد شد.

 

وزیر ورزش تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن منابع مالی و معنوی یک استان توانمند است که دارد در مسیر تو سعه حرکت می کند.

پایگاه خبری کهگیلویه

سلطانی فر با بیان اینکه این استان و شهرستان کهگیلویه نه مظلوم است و نه محروم گفت: همه جای این استان منابع طبیعی با ارزش، ذخایر معدنی نفت و گاز و چشم انداز های بسیار زیبا وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه منابع ورزشی کشور ایران با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و بسیار توسعه یافته است گفت: به برکت انقلاب در حوزه ورزش کارهای بسیار چشمگیری انجام شده است و همچنان هم این پیشرفت ادامه دارد.

پایگاه خبری کهگیلویه

وزیر ورزش به جلسه اخیر وزرای کشور با رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور به اعضای کابینه تاکیدات جدی کردند که در چند ماه آینده و ماه های پایانی سال تمامی نیاز های مادی و معنوی مردم را تامین کنند.

 

سلطانیفر با اشاره به تحریم های ناعادلانه هفت سال اخیر که بر کشور وارد شده بود گفت: یک سالی است زنجیرهای تحریم از دست و پای ما برداشته شده است ومی توانیم سرمایه گذاران داخلی و خارجی و بخش‌های اقتصادی را به سمت رونق می‌بریم و از این جهت اشتغال مناسب و در شأن جوانان را تأمین می‌کنیم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی گفت: در این سرزمین جوانان و استعدادهای ناشناخته بسیاری وجود دارد که می‌توانند سکوهای قهرمانی را در مسابقه های بین المللی به خود اختصاص دهند.

 

وزیر ورزش در پایان گفت: به شما قول می‌دهم در زمینه تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ با اولویت ویژه نگاه خواهم کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک