کدخبر: ۷۵۴۱
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۵
چاپ

صالحی: مراحل مختلف کار احداث بیمارستان هسته‌ای در جریان است

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه مراحل مختلف کار احداث بیمارستان هسته‌ای در جریان است، گفت: امیدواریم در آینده شاهد شروع عملیات احداث این بیمارستان باشیم.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در حاشیه بازدید از خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی این خبرگزاری درباره آخرین تحولات در زمینه ساخت نخستین بیمارستان هسته‌ای ایران با بیان اینکه مراحل مختلف کار احداث این بیمارستان در جریان است، عنوان کرد: الحمدالله اقدامات لازم در ارتباط با شروع عملیات احداث بیمارستان هسته‌ای انجام شده است.

وی گفت: امیدواریم در آینده شاهد شروع عملیات احداث این بیمارستان باشیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین اظهار داشت که مذاکرات با طرف‌ خارجیطی چند ماه گذشته به صورت جدی دنبال شده و کماکان در جریان است.

 

پربیننده ترین

آخرین اخبار