آخرین اخبار

17. بهمن 1395 - 1:53   |   کد مطلب: 7539
مردم در شهر «فیلادلفیا» در ایالت پنسیلوانیای آمریکا علیه دستور ترامپ برای منع مسافرت اتباع 7 کشور به آمریکا تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، رسانه‌های محلی از تظاهرات مردم در شهر «فیلادلفیا» در ایالت «پنسیلوانیا» علیه فرمان ضد مهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا خبر داده‌اند. 

این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که روز شنبه مردم در دیگر کشورهای دنیا از جمله انگلیس، استرالیا و آلمان نیز علیه دستور اجرایی دونالد ترامپ برای منع ورود اتباع هفت کشور به خاک آمریکا تظاهرات کرده‌اند. 

تظاهرات در فیلادلفیا علی‌رغم آن برگزار شد که وزارت امنیت داخلی و وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده‌اند که اجرای دستور ترامپ را معلق کرده‌اند. 

اقدام این دو وزارتخانه پس از آن صورت گرفت که دادگاه فدرال امریکا دستور ترامپ را با صدور حکمی از سوی «جیمز روبارت»، قاضی سیاتل، به حالت تعلیق درآورد.

ترامپ هفته گذشته با امضای یک دستور اجرایی ورود اتباع هفت کشور مسلمان ایران، سوریه، یمن، عراق، سودان، سومالی و لیبی را به آمریکا را برای مدت 90 روز تعلیق کرد. دستور اجرایی ترامپ، به علاوه پذیرش پناه‌جویان را نیز به مدت 120 روز متوقف می‌کند. 

انتهای پیام/ * 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک