در صحن علنی قرائت شد
بیانیه 220 نماینده مجلس برای تقویت صنعت موشکی/ افزایش بنیه دفاعی ضرورتی اجتنابناپذیر برای امنیت ملی کشور است
بیش از 220 نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیهای بر افزایش توانمندیهای موشکی جمهوری اسلامی ایران تأکید و اعلام کردند تقویت بنیه دفاعی در چارچوب راهبرد بازدارندگی ضرورتی اجتنابناپذیر برای امنیت ملی این کشور است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، 220 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیهای ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن دهه مبارک فجر، بر پیشرفتها و دستاوردهای جمهوری اسلامی و ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه صنعت موشکی با استراتژی دفاعی تأکید کردند.
متن کامل این بیانیه که احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:
بسمالله الرحمن الرحیم
با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران به ویژه خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران، امروز پس از گذشت 37 از پیروزی انقلاب اسلامی به فضل الهی و به برکت خون پاک هزاران شهید و مجاهدت امام راحل و عظیمالشأن و تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران دارای نظام اسلامی قدرتمندی است که قدرت خود را بر خلاف دیگر قدرتهای بزرگ دنیا در سلاحهای کشتار جمعی اعم از اتمی، شیمیایی و میکروبی تعریف نکرده است و مخالف جدی هر گونه سلاح کشتار جمعی است.
بنابراین تنها راه بازدارندگی در برابر تهاجم دشمن توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران است. زمزمههای مخالفت برخی از کشورها نسبت به این توانمندی از هیچ منطقی برخوردار نبوده و آزمایشهای موشکی نیز هیچ تناقضی با قطعنامههای شورای امنیت سازمان ملل از جمله قطعنامه 2231 ندارد.
ما نمایندگان ملت بزرگ ایران اسلامی حمایت همه جانبه خویش را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که نقش تاریخی خود را در دوران سخت دفاع مقدس به عنوان یک افتخار جاودانه ایفا نمودند، اعلام نموده و تقویت بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران را در چارچوب راهبرد بازدارندگی یک ضرورت اجتنابناپذیر برای امنیت ملی کشور میدانیم.
در پایان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از همه هموطنان ایرانی خارج از کشور از جمله ایرانیان مقیم آمریکا اعلام نموده و تصمیم اخیر این کشور را اهانت به ملت ایران و امت اسلامی میداند.
انتهای پیام/
220 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیهای ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن دهه مبارک فجر، بر پیشرفتها و دستاوردهای جمهوری اسلامی و ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه صنعت موشکی با استراتژی دفاعی تأکید کردند.
متن کامل این بیانیه که احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:
بسمالله الرحمن الرحیم
با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران به ویژه خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران، امروز پس از گذشت 37 از پیروزی انقلاب اسلامی به فضل الهی و به برکت خون پاک هزاران شهید و مجاهدت امام راحل و عظیمالشأن و تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران دارای نظام اسلامی قدرتمندی است که قدرت خود را بر خلاف دیگر قدرتهای بزرگ دنیا در سلاحهای کشتار جمعی اعم از اتمی، شیمیایی و میکروبی تعریف نکرده است و مخالف جدی هر گونه سلاح کشتار جمعی است.
بنابراین تنها راه بازدارندگی در برابر تهاجم دشمن توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران است. زمزمههای مخالفت برخی از کشورها نسبت به این توانمندی از هیچ منطقی برخوردار نبوده و آزمایشهای موشکی نیز هیچ تناقضی با قطعنامههای شورای امنیت سازمان ملل از جمله قطعنامه 2231 ندارد.
ما نمایندگان ملت بزرگ ایران اسلامی حمایت همه جانبه خویش را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که نقش تاریخی خود را در دوران سخت دفاع مقدس به عنوان یک افتخار جاودانه ایفا نمودند، اعلام نموده و تقویت بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران را در چارچوب راهبرد بازدارندگی یک ضرورت اجتنابناپذیر برای امنیت ملی کشور میدانیم.
در پایان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از همه هموطنان ایرانی خارج از کشور از جمله ایرانیان مقیم آمریکا اعلام نموده و تصمیم اخیر این کشور را اهانت به ملت ایران و امت اسلامی میداند.
انتهای پیام/
پربیننده ترین
- ◄ شرمندگی یک شهر در برابر خانواده شهدا
- ◄ تغییر زمان عزاداریهای «زینبیه» برای حفظ سنگر شبانه در دهدشت
- ◄ کجای کار میوه فروشان ایستادهایم؟ / یا گرانی مهار شود، یا مردم خود وارد شوند
- ◄ آتش به جلسه مدیریت بحران کهگیلویه رسید/وقتی موتور کولر زنگ خطر را زد
- ◄ جنگ تمام نشده، مراقب خیابانها باشید
- ◄ همافزایی دستگاهها برای بزرگداشت غدیر در کهگیلویه
- ◄ پلمب و جریمه ۶ واحد متخلف در دهدشت
- ◄ برپایی میز خدمت بیمه ایران در مصلی دهدشت همزمان با اعیاد قربان و غدیر / قدردانی فرماندار کهگیلویه از عملکرد این شعبه
- ◄ افزایش ۲۱ درصدی کرایه برونشهری در کهگیلویهوبویراحمد+نرخ جدید
- ◄ تحمیل نظری به رهبری امکانپذیر نیست
- ◄ بازداشت عامل هتک حیثیت شهروندان سوقی در فضای مجازی
- ◄ امانت ۱۱ هزار کتاب در کتابخانههای کهگیلویه
- ◄ تعجب معاون وزیر بهداشت از وضعیت بیمارستان دهدشت
- ◄ سرکشی مسئولین از جانباز جنگ رمضان در کوه سیاه
- ◄ از آسفالت بلوطبنگان تا رفع مشکلات کوهبرد؛ فرماندار پای دردِ دل روستاییان نشست
آخرین اخبار
- ◄ امانت ۱۱ هزار کتاب در کتابخانههای کهگیلویه
- ◄ گلایه امام جمعه دهدشت از «گردنکشی» برخی میوهفروشان؛جریمههای تعزیراتی برای متخلفان بازدارنده نیست
- ◄ دشمن برای تضعیف ایران به دنبال «شکاف ملی» است؛ راهکار مقابله، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت است
- ◄ چهاردهمین سوگواره «احلی من العسل» در دهدشت برگزار شد
- ◄ فصلالخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است
- ◄ کشاورزی کهگیلویه در مسیر رونق و امنیت غذایی
- ◄ دستنوشته شهید «علی کیانی» منتشر شد
- ◄ افسانه شکستناپذیری آمریکا درهم شکست
- ◄ سرپرست جدید روابطعمومی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
- ◄ از آسفالت بلوطبنگان تا رفع مشکلات کوهبرد؛ فرماندار پای دردِ دل روستاییان نشست
- ◄ نفسهای آخر بلادشاپور در میان دود زباله
- ◄ ادارات کهگیلویه در تعظیم شعائر حسینی پیشقدم باشند
- ◄ ایران، قدرت بلامنازع و «کلانتر» معادلات غرب آسیاست
- ◄ اخطار کاظمیجو به دستگاههای اجرایی کهگیلویه؛ ضعف در پیگیری مصوبات را برطرف کنید
- ◄ انسجام ملی بزرگترین دستاورد روزهای اخیر است/ تقویت تابآوری مردم اولویت مسئولان