آخرین اخبار

5. بهمن 1395 - 22:17   |   کد مطلب: 7442
کارگروه تنظیم بازار کشور در نشست 27دیماه، قیمت‌های مصرف کننده کالاهای اساسی برنج، شکر و کره، برای توزیع در سبد کالای شب عید و عرضه از طریق شبکه منتخب را تصویب و ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران،کارگروه تنظیم بازار کشور، قیمت مصرف کننده جهت سبد کالایی وزرات رفاه که از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری توزیع خواهد شد را برای هر کیلوگرم برنج هندی مرغوب 3800 تومان، برنج اروگوئه 2600 تومان و سایر برنج‌های وارداتی 2000 تومان تصویب و ابلاغ کرد.
براساس این گزارش، کارگروه تنظیم بازار همچنین نرخ‌های مصوب مصرف‌کننده در کالای شکر جهت توزیع در سبدکالایی شب عید و عرضه در شبکه های توزیع منتخب را نیز به شرح ذیل تصویب و ابلاغ کرده است:
- قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم شکر بسته‌بندی جهت عرضه در شبکه های توزیع و فروشگاه های زنجیره ای و کارمندی و کارگری 3200 تومان.
- قیمت فروش بسته بندی 900 گرمی شکر در شبکه های توزیع و فروشگاه های زنجیره ای و کارمندی و کارگری 2950 تومان.
این گزارش می‌افزاید، براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص کالای کره، هر بسته کره 100 گرمی به قیمت 2900 تومان و بسته‌های 50 گرمی نیز با قیمت 1500 تومان در سبد کالا توزیع خواهدشد.
بر اساس این مصوبه، تامین مقدار 5000 تن کره از محل واردات و همچنین بسته بندی شکرسفید و کره برعهده شرکت بازرگانی دولتی ایران نهاده شده واین شرکت مکلف است این کالاها را بسته بندی نموده و در شبکه های توزیع منتخب، که اسامی آنها در زمان مقتضی اعلام خواهد شد، با قیمت مصوب عرضه نماید.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک