آخرین اخبار

20. دى 1395 - 1:16   |   کد مطلب: 7352
فرمانده انتظامی کهگیلویه عدم تعامل ادارات شرکت کننده برای مهار آتش سوزی را یک ضعف دانست، و گفت: عده ای به موقع در محل حادثه حضور نیافته و خیلی‌ها احساس مسؤولیت از خود نشان ندادند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران به لزوم تشکیل کارگروه حادثه آتش سوزی دهدشت اشاره کرد و گفت: این آتش سوزی نیاز به کارشناسی دارد.

 

سرهنگ علی دشتیان با بیان اینکه، این اتش سوزی تجربه‌ای است برای رویارویی با مشکلاتی احتمالی پیش رو، تصریح کرد: در این حادثه همه حضور پیدا کرده و برای مهار آتش اقداماتی هم انجام دادند.

 

وی افزود: آتش سوزی به شکلی بود که مهارش با آب امکانپذیر نبود و در چنین مواقعی لازم است فوم یا ماسه دپو برای اطفای حریق در دسترس باشد.

 

دشتیان به نبود امکانات کافی و عدم آمادگی دستگاه‌ها در هنگام بروز حوادث اشاره کرد و گفت : دستگاه‌هایی که حضور داشتند بی‌سیم در اختیار نداشتند.

 

وی همچنین عدم تعامل ادارات شرکت کننده برای مهار آتش سوزی  را یک ضعف دانست، و گفت: عده ای به موقع در محل حادثه حضور نیافته و خیلی‌ها احساس مسؤولیت از خود نشان ندادند.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه ضعف مدیریتی را از عوامل گسترش آتش سوزی دانست و متذکر شد: خیلی از کسانی که حضور داشتند سردرگم بودند و خونسردی خود را حفظ نکردند،و حتی عده‌ای به درستی بر وظیفه خویش آگاه نبودند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک