آخرین اخبار

13. دى 1395 - 10:37   |   کد مطلب: 7327
فرماندار کهگیلویه در بازدید از پروژه گازرسانی دیشموک و چاروسا عننوان کرد:
بیش از 45میلیاردتومان هزینه فاز سوم پروژه گازرسانی دیشموک و چاروسا است+تصاویر
فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: عملیات فاز سوم گازرسانی دیشموک و چاروسا به متراژ 358 کیلومتر با اعتبار 45 میلیارد تومان می باشد که مقدار 58 کیلومتر آن عملیات لوله گذاری و 300 کیلومتر هم شبکه داخلی می باشد که در فاصله زمانی تعیین شده انجام می گیرد.

 به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، فرماندار شهرستان کهگیلویه به همراه مهندس لشکری رئیس شرکت گاز شهرستان ازپروژه گازرسانی منطقه چاروسا و دیشموک بازدید بعمل آوردند.

 علی پوزش در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران گفت، گفت: طبق هماهنگیها و کارشناسیهای صورت گرفته عملیات گاز رسانی این پروژه عظیم طی سه فاز به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: فاز اول این پروژه به متراژ 8600 متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 هزار تومان می باشد که با تحقیقات و بررسی که در بازدید اولیه صورت گرفته با همت و تلاش پیمانکار مربوطه مقدار پنج هزار و 430  متر آن لوله گذاری انجام گرفته است.

فرماندار کهگیلویه گفت: عملیات اجرایی فاز دوم نیز شش هزار و 600 متر می باشد که مبلغ یک میلیارد و 100 هزار تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: عملیات فاز سوم گازرسانی دیشموک و چاروسا به متراژ 358 کیلومتر با اعتبار 45  میلیارد تومان می باشد که مقدار 58 کیلومتر آن عملیات لوله گذاری و 300 کیلومتر هم شبکه داخلی می باشد که در فاصله زمانی تعیین شده انجام می گیرد..

فرماندار کهگیلویه با توجه به موانع و محدودیتهای موجود در جهت ادامه عملیات گازرسانی به مناطق دیشموک و چاروسا بر تسریع در عملیات لوله گذاری مسیر ترسیم شده تاکید کرد و گفت : با اجرای کامل پروژه گازرسانی به این بخشها جمعیتی بالغ بر 48 هزار نفر از نعمت گاز برخوردار می شوند .

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک