آخرین اخبار

10. دى 1395 - 18:40   |   کد مطلب: 7309
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گچساران عنوان کرد:
هاشمی برای صیانت از فرزندش نظام را محکوم به تقلب کرد
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: امروز متاسفانه برخی معتقدند انقلاب اسلامی خوب است مادامی که کاری به مهدی هاشمی و فائزه هاشمی و فاطمه هاشمی نداشته باشد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، پایگاه خبری شهرستان کهگیلویهمجتبی ثابتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ظهر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه گچساران به تحلیل و اتفاقات حوادث فتنه 88پرداخت و گفت: این که شما می بینیند همچون امثال زبیر،طلحه و شمر در صدر اسلام ، میرحسین موسوی ،خاتمی و کروبی که ادعای تظاهر به انقلاب را دارند در یک بازه زمانی کمتراز 25سال به نقطه مقابل انقلاب اسلامی تبدیل می شوند.

وی افزود:عمربن سعد حتی تا ساعات پایانی واقعه عاشورا مردد بود که در جبهه حسین علیه السلام بجنگد و یا به غایت فرمانداری ملک ری در برابر فرزند پیامبر(ص) مبارزه کند،آنچنان حب جاه و مقام  لذت بخش بود که عمربن سعد لاجرم مجبور شد که فرماندهی لشکری را مدیریت کند که سر ابا عبدالله(ع) را بر نیزه کردند.

ثابتی اظهارکرد:اینکه شما می بینیند در سال 57 در نخست وزیری جمهوری اسلامی فردی مقام دارد معاون وزیر می شود در 23سالگی،و هنوز که هنوز است که وی مسئولیت اجرایی دارد خود نشان دهنده التزاز در پست و جایگاه در پست و مقام است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت:مسئله پست و جایگاه مسئله ساده ای نیست که ما بخواهیم به این راحتی از آن عبور کنیم ،آقای آخوندی وزیر راه از 23سالگی معاون وزیر بوده و 37سال از انقلاب گذشت و در همه دولت ها دارای مسئولت و مقام بودند،یعنی انقلاب اسلامی دیگر کسی را ندارد؟!

وی تصریح کرد:طبیعی است کسی که 37سال در مناصب قدرت باشد باید در بهترین نقطه پایتخت و در لواسان ویلای ده ها میلیاردی داشته باشد .بدیهی است وقتی شما می بینیند بسیاری از کارگزاران انقلاب اسلامی از بدو انقلاب در همه دولت ها، در صورتی که همه دولت ها با هم تعارض دارند، دولت خاتمی قائل به لیبرالیسم سیاسی بود دولت هاشمی قائل به لیبرالیسم اقتصادی بود و دولت آقای میرحسین کاملا متغییر با این ها بود و قائل به سوسیالیسم اقتصادی بود.

ثابتی افزود:ولی در همه دولتها این انسان ها پست و جایگاه داشتندیعنی در دولتی که ذاتا با هم اختلافات مبنایی دارند این انسانها حضور دارند و ساز کارشان هم مشخص است،خویشاوندی های متکثری که تاکنون صاحبان قدرت تا الان با هم داشته اند .

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران اظهارکرد:چگونه می شود آقای نعمت زاده در دولت اقای میر حسین موسوی که قائل به اقتصاد بسته بود وزیر باشد و در دولت آقای خاتمی که معتقد به اقتصاد باز هم بود وزیر باشد.معلوم است که نتیجه آن اموال هزارمیلیارد تومانی آقای نعمت زاده خواهد بود که خود و دخترانش در بیش از 17شرکت هیات مدیره و مدیرعامل هستند و داعیه خدمت گذاری و خدمت رسانی را هم دارند.

وی افزود:زایشگاه حب جاه و مقام چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنارش گذشت .هیچ کس از افرادی که در این مناصب قرار می گیرند امتحانی که زبیرو عمربن سعد و شمر پس دادند پس نخواهند داد، شمشیرهایی که آنها زدند وجراحت هایی را که خوردند هجرت هایی که متحمل شدند اما درقبال قدرت به این سادگی کم آوردند.

ثابتی گفت:پیامبر در حدیثی فرمودند" همه امم فتنه ای دارند و پاشنه ای آشیل و فتنه امت من مال است" .همانطور که مستحضرید اساسا ثروت در اسلام منکوب نشده است و اتفاقا ثروت است که موجبات کارآفرینی ،تعالی روح و موجبات تعالی مادی انسان ها را فراهم می کنداما مقهور و بنده ثروت شدن همان مکتب لیبرالیسم اقتصادی است که امروز تاکید می کندو همان نتیجه ای را دارد که شمر در سال 61هجری محقق کرد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد:پذیرفتن مال اندوزی و مقهور شدن به نظام سرمایه داری هیچ چیزی نیست بجز عبور از خط ولایت،شکم ها به میزانی که باره شود و به میزانی که سیر شود به همان مقدار از مسیر الهی خارج خواهد شد.

یقه بسته های گچساران انقلاب را فراموش کردند

وی افزود:تاریخ اسلام را مطالعه کنیدو تاریخ انقلاب اسلامی را هم ببینید.در همین شهرستان گچساران کسانی هم بودند که یقه بسته بودند کسانی که فریاد انقلاب را از آن ها می شنیدیم اما مادامی که در ورطه و دام اموال میلیاردی محبوس شدند انقلاب را فراموش کردند و به انفال خودروی آوردند.

ثابتی گفت:این مشی تاریخ دینی ماست و به میزانی که شما پول پرست بشوید طبیعی است که از مسیر ائمه اطهار علیهم السلام و حضرت امام(ره) و آرمان های انقلاب فاصله خواهید گرفت.فتنه امت محمد (ص)در مال اندوزی است.

خودکشی درگچساران نتیجه نظام سرمایه داری است

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران اظهارکرد:پیامبر(ص) در حدیث دیگری می فرمایند:ثروتمندان اشرار امت من هستند".ما این را متوجه نیستیم ولی اگر امروز شما می شنوید در گچساران ده ها نفر از فرزندان این شهر از زندگی که یک موهب الهی است خسته می شوند و خودکشی می کنند یکی از آثار نظام سرمایه داری و لیبرالیسم اقتصادی است.

مانتوهای کوتاهی که برای میرحسین موسوی پاره کردند

وی افزود:این ثروتمندان هستند که حضرت علی علیه السلام را در معرکه رها کردنداین ثروتمندان هستند که در تاریخ سال 42 تا 57طعنه ها و کینه ها به حضرت امام زدند  و این ثروتمندان بودند که بالاشهر تهران در سال 88جامه ای که نداشتند همان مانتوهای کوتاه را برای میرحسین موسوی پاره کردند.

ثابتی گفت:به هر میزانی که در جامعه تبعیض طبقاتی باش و اغنیا و ثروتمندان آرا را مشخص کنند به همان میزان باید منتظر فتنه های دیگر باشیم.اشتباه است اگر فکر کنیم در بالا شهر تهران مردم به آموزه های دینی وقع بگذارند اشتباه اگر فکر کنیم لیبرال های گچسارانی بیایند و درنماز جمعه شعار مرگ بر فتنه سر دهند.اشتباه است و قطعنا ایگونه نخواهد شد.

وی گفت:عامل تواری در فتنه مثلث سوم و ضلع سومی دارد به نام اولاد،انقلاب اسلامی عرصه جدی فرزند آموزی بود .وقتی می بینید آیت الله جنتی با فرزند خودش شوخی ندارد و فرزند خودش را به دار مجازات می آویزد می توانید تحلیل کنید که آزمون ولایتمداری ایشان کجاست؟

ثابتی افزود:وقتی آقای هاشمی رفسنجانی برای صیانت از فرزندش نظام را محکوم به تقلب و تخلف می کند ایشان را هم می توانید به آزمون ولایتمداری در عنصر حب اولاد ارزیابی کنید ،امروز متاسفانه برخی معتقدند انقلاب اسلامی خوب است مادامی که کاری به مهدی هاشمی و فائزه هاشمی و فاطمه هاشمی نداشته باشد.

وی تصریح کرد:انها معتقدندامام خمینی (ره)خوب است  مادامی که هیچ قانونی نتواند با فائزه هاشمی مبارزه کند.این دقیقا خط تمیز ولایتمداران با فتنه گران است انجایی که جاه مال و اولاد رخ بنماید و برتری حب مال و حب جاه و حب اولاد بر حب الله شود بدیهی است که حب الله به حاشیه رانده می شود و بدیهی است که فتنه 88محقق خواهد شد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران اظهارکرد:فتنه نتایجی دارد که اولین نتیجه آن توحش بر جمهوریت و معنویت است و متاسفانه در سال 88درگیر فحشای کلمات شدیم و در تنازع با فاحشان سیاسی و اقتصادی قرار گرفتیم از ازادی حرف زدندو در سال 76با شعار آزادی رئیس جمهور شدند و از همین ملت رای آوردند و در سال 88بر همان ازادی تاختند.

ثابتی گفت:با شعار جامعه مدنی وارد شدند و در سال 88مردم شورشگر و کودتاگر را خداجوی نامیدند این یعنی فاحشه سیاسی،از دموکراسی گفتند و ضد دموکراسی و مبتنب بر دیگتاتوری اقدام کردند بدون هیچ مجوز قانونی .شورشگرها را به خیابا نهای تهران کشاندند.

وی افزود:از برادری گفتند و تئوریسین آنها سعید حجاریان در سال 88عنوان می کند که با دو نوع شهروند داریم شهروند درجه یک و شهروند درجه دو،طبیعی است اگر این قابلیت را بپذیریم باید تمام مردم مستضعف و فقیرو حاشیه نشین را شهروندان درجه 2 قلمداد کنیم به نطر می رسند 90درصد مردم این استان می بایست شهروند درجه دو معرفی شوند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد:در نگاه آنها شهروندان درجه یک شهروندان بالا شهر تهران و اریکه داران و مسند داران هستندتئورزیه کردن شعارهای زیبا به مصابه دموکراسی ،آزادی برابری و عدالت و تحوش برهمه این شعارها.

فتنه اقتصادی یعنی حقوق های نجومی

ثابتی گفت:دونوع فتنه داریم یکی فتنه سیاسی بود که به اذن الله پایان یافت فتنه های دیگری حتما رخ نمایان می شوند .اگر فتنه سیاسی با وتو کردن آرای مردم در سال 88بود الان فتنه اقتصادی در حال حاضر وجود دارد.فتنه اقتصادی یعنی حقوق های نجومی.

وی افزود:فتنه اقتصادی یعنی اختلاس 3و  8هزار میلیاردی ،فتنه اقتصادی یعنی آن دختر 3ساله ای که نماینده مجلس می شود و حقوق 63میلیونی چدرش را سهم ایشان از سفره انقلاب می داند.مشخص است عده ای انقلاب اسلامی را به مصابه سفره تلقی کرده اند

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت:فتنه اقتصادی یعنی نامحرم خواندن مردم.شما نگاه کنیندقراردادهای اخیر دولت و قراردادهای دولت دوم خردادرا.قراردا کرسنت محقق شد و قیمت گاز استحصال شده و فروخته شده ما به یک شرکت درجه دهم گاز و نفتی کمتر از یک پنجم قیمت تمام شده عرضه شد.

وی افزود:امروز ابراز می کنیم که مفاد و مقرری قرارداد ننگین کرسنت را برملا کنید مردم بدانند که عنوان می کنند قرارداد کرسنت محرمانه است .ناگفته نماند اخیرا جریمه جمهوری اسلامی ایران پیرامون این پرونده که دولت خاتمی و شخص زنگنه امضاءکردندبه موجب دادگاه بین المللی ما 14میلیارد دلار محکوم شدیم.

ثابتی تصریح کرد:این رقم یعنی 50هزار میلیارد تومان که با این میزان می شود 50 شهر مثل گچساران را حداقل گلستان کرد.فتنه اقتصادی یعنی این؛یعنی شما بروید با اربان قدرت قرارداد محرمانه ای امضاءکنید و مردم هیچ ندانند.وبعد بگویند هر آنکه کرسنت را عنوان می کند مجرم است .بعید نیست که بنده هم در ما های آینده به دادگاه فرا خوانده نشوم

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران افزود:قرارداد هواپیمایی اخیر را ببینیند وقتی از اقای آخوندی میپرسند مشروح قرارداد شما چیست صراحتا می فرمایند این قرارداد محرمانه است و طبیعی است که فقط آقای آخوندی باید بداند؟!

وی اظهارکرد:همان کسی که در لواسان ساختمان بیش از 1000متری و در بهترین نقطه تهران زندگی می کند و طبیعی است همین شک های برآمده است که فتنه 88 را محقق کرد.

ثابتی گفت:فتنه اقتصای یعنی اینکه ما در شهر گچساران و یاسو ج و دهدشت میلیاردها هزینه کنیم و کارناوال های هزاران ماشینی آماده کنیم اما در استان کهگیلویه و بویراحمد ده ها نفر از جوانان خودکشی کنند و ما کماکان اظهار امیدوار کنیم.

اگر 9دی نبود ایران سرنوشتی بهتر از موصل نداشت

وی افزود:طبیعی است کسی که برای انتخابات مجلس در شهر میلیاردی هزینه می کند در تجمع 9دی حاضر نشود؟!که اگر همین 9دی نبود الان ایران حلب دوم بود.اگر 9دی نبود ایران سرنوشتی بهتر از موصل نداشت.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت:نمایندگاه مجلسی که بعضا می شنویم در تجمع 9دی شرکت نمی کنند باید مستحضر باشند اتفاقا آن صندلی سبزی که الان تکیه داده اند محصول 9دی است.

وی افزود:نمایندگانی که نان و نشان و جاه و عزتشان از 9دی است اینچنین به 9دی بی مهری کنند و متظاهرانه حتی حاضر به شرکت در این تجمعات حضور پیدا نکنند.

پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب

انتهای پیام/م/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک