آخرین اخبار

9. دى 1395 - 13:13   |   کد مطلب: 7302
حضور محمود منطقیان در مراسم 9 دی سال 1394 و قبل از انتخابات مجلس و عدم حضور وی در مراسم 9 دی سال 1395، سوالات بی شماری را در بین مردم شهرستان کهگیلویه و اصلاح طلبان این شهرستان به وجود آورده است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، محمود منطقیان از بزرگان اصلاحات در کهگیلویه است در روزهای گذشته در برخی رسانه ها با ایراد جملاتی همچون اینکه امروزه جمعی می‌کوشند که روز نهم دیماه را بنام خود ثبت و مصادره کنند و با این حرفا سعی در خارج کردن رقبای سیاسی خود از صحنه دارند عملا حماسه نهم دیماه 88 که برخاسته از عمق بصیرت و ولایت پذیری مردم پرشور و شعور مردم بود، نفی کرد.

 

محمود منطقیان که برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ثبت نام کرده بود در مراسم 9 دی سال 1394 در مصلی امام خمینی (ره) دهدشت شرکت کرد.

 

شرکت محمود منطقیان در این مراسم درست زمانی اتفاق افتاد که هنوز اسامی رد صلاحیت شده های حوزه کهگیلویه بزرگ در امنتخابات اعلام نشده بود و امید با تایید صلاحیت خود داشت و حتی در این مراسم با گفتگو با یکی از سایت های خبری فتنه 88 را محکوم کرد با تمام این حرف ها اما باز هم وی در انتخابات مجلس سال 94 رد صلاحیت شد.

 

در 9دی 94 منطقیان گفت: من در یک جمله می گویم که 9 دی بازگشت به آرامش و قانون و نظم و حمایت از انقلاب است و تاکید کرد:ما هر فتنه ای را در هر لباسی چه در 88 وچه در هر جا و مکانی باشد محکوم می کنیم.

تصویر منطقیان در مراسم 9 دی سال 1394 قبل از انتخابات مجلس

حرف مردم

اما امروز در 9 دی ماه 1395 که طبق مواضع سال قبل جناب منطقیان باید شاهد حضور و همان مواضع صریح ایشان درباره فتنه باشیم ولی خبری از حضور منطقیان نبود و این موضوع ثابت می کند اما محمد منطقیان امروز در مراسم 9 دی در دهدشت شرکت نکرد تا به نظر برسد که حضور منطقیان در مراسم 9 دی سال 1394 و صحبت های در محکوم کردن فتنه در دی ماه 94 فقط برای گرفتن تایید صلاحیت های لازم برای شرکت در انتخابات بود، که باز به هدف خود نرسید.

خبر: مجتبی خوش رفتار

منبع: حرف مردم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک