با استقلالی بازی داریم که مردم فکر میکردند، یک جام میآورد
ویسی: لیدرهای بیسواد پایشان را از گلیمشان بیشتر دراز میکنند/فرکی درست میگوید،برخی کارشکنی میکنند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برخی لیدرها حتی سواد خواندن و نوشتن هم ندارند، اما به باشگاه خط و خطوط میدهند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،عبدالله ویسی در گفتوگویی با یکی از شبکههای رادیویی اظهار داشت: بازی استقلال و سپاهان همیشه زیبا بوده و ما سعی میکنیم روز یکشنبه مردم از این بازی لذت ببرند. در فوتبال وقتی تیمی برنده میشود یک گروه ناراحت و یک گروه خوشحال میشوند و این طبیعی است.
وی در مورد قدرت گرفتن لیدرها در ایران گفت: لیدرها از روزی که به باشگاهها آمدند اوضاع و احوال مناسب نبوده است. آنها حدوحدود خودشان را نمیدانند. علی دایی دیروز در مورد لیدرها فرمود؛ من هم حرفهایش را قبول دارم. برخی لیدرها شورش را درآوردهاند و بیحرمتی میکنند. به باشگاه خط و خطوط میدهند و روی سکوها شعارهای نامناسب سر داده میشود.
ویسی ادامه داد: افرادی که تا دیروز پیش ماشین مربی و بازیکن میایستادند تا چیزی گیرشان بیاید، اکنون برای باشگاهها خط و خطوط تعیین میکنند. با حضور لیدرها فوتبال به بیراهه میرود. مدیران باشگاه نباید قدرت بدهند. مربیان هم نباید بترسند و باج بدهند، این افراد طرفدار تیمها هستند. اگر طرفدار تیم هستند نباید با 100، 200 یا 500 تومان یا پیراهن باشگاه نباید اتفاق بدی برای باشگاه رخ بدهد.
سرمربی سپاهان تصریح کرد: نمیخواهم به کسی توهین شود، برخی از آنها آدمهای خوبی هستند و قابلاحترام و عدهای انگشتشمار هم حتی سواد خواندن و نوشتن هم ندارند، اما ارنج میدهند و بازیکن میآورند و مربی جابجا میکنند. این مسائل بیحرمتی به اصل فوتبال کشورمان است.
ویسی گفت: فلسفه کاری من این است که هر تیمی میروم آن را جوان و کم هزینه میکنم. خیلی اذیتمان کردند اما خدا به ما کمک کرد و امروز همه میگویند زیبا بازی میکنیم و به خود باوری رسیده ایم.
وی افزود: اگر به فینال برسیم برنامه خاصی برای فینال داریم تا به یک جام برسیم. در لیگ به فکر حضور در بین مدعیان هستیم.
ویسی درخصوص صحبتهای فرکی گفت: احترام خاصی برای فرکی قایلم و از او درس میگیرم. این حاشیهها همیشه برای تیمهای بزرگ است و من به این دلیل به سپاهان آمدم تا به یک چالش حاشیهای بزرگ بیفتم و خودم را امتحان کنم. اینجا حاشیه زیاد است و از اول فصل کارشکنیهای زیادی بوده اما دست کسانی که صادقانه کار میکنند را میفشاریم. اما یک عده هستند که کارشکنی میکنند و فرکی درست گفت.
ویسی افزود: از درون باشگاه هستند و از بیرون هم کسانی که با آمدن من منافع شان به خطر افتاد هم حاشیه سازی کردند و خدا کمک کرده و فعلا گوشه نشین شده اند. عده ای بردهای ما را دوست ندارند.
سرمربی سابق استقلال خوزستان در مورد وضعیت این تیم گفت: معلوم بود این تیم امسال پول ندارد. 2 ماه مانده به قهرمانی گفتم برنامه تان را مشخص کنید اما در حال و هوای جشن بودند. گفتم تیم آبرو و حیثیت خوزستان است اما کسی به من محل نگذاشته و حتی در جلسه با مدیرعامل به من گفتند هرجایی که دوست داری برو و ما آرزوی سربلندی برایت داریم. من گفتم دوست دارم بمانم و کارم را تکمیل کنم که گفتند دوست داریم پیشرفت کنی و هرجا دوست داری برو و میدانستم اتفاقات ناگوار برای استقلال میافتد اما آرزو دارم روند خوبش در آسیا ادامه دار باشد.
وی درخصوص بازی با استقلال گفت: همه تیمها احتمال دارد به بحران بروند و برای همه تیم ها این اتفاق می افتد. با استقلالی بازی داریم که مردم فکر میکردند یک جام میآورد و در لیگ هم آن چیزی که فکر میکردند نبوده است.
انتهای پیام/
پربیننده ترین
- ◄ شرمندگی یک شهر در برابر خانواده شهدا
- ◄ امانت ۱۱ هزار کتاب در کتابخانههای کهگیلویه
- ◄ تغییر زمان عزاداریهای «زینبیه» برای حفظ سنگر شبانه در دهدشت
- ◄ کجای کار میوه فروشان ایستادهایم؟ / یا گرانی مهار شود، یا مردم خود وارد شوند
- ◄ آتش به جلسه مدیریت بحران کهگیلویه رسید/وقتی موتور کولر زنگ خطر را زد
- ◄ جنگ تمام نشده، مراقب خیابانها باشید
- ◄ همافزایی دستگاهها برای بزرگداشت غدیر در کهگیلویه
- ◄ پلمب و جریمه ۶ واحد متخلف در دهدشت
- ◄ برپایی میز خدمت بیمه ایران در مصلی دهدشت همزمان با اعیاد قربان و غدیر / قدردانی فرماندار کهگیلویه از عملکرد این شعبه
- ◄ افزایش ۲۱ درصدی کرایه برونشهری در کهگیلویهوبویراحمد+نرخ جدید
- ◄ تحمیل نظری به رهبری امکانپذیر نیست
- ◄ بازداشت عامل هتک حیثیت شهروندان سوقی در فضای مجازی
- ◄ تعجب معاون وزیر بهداشت از وضعیت بیمارستان دهدشت
- ◄ از آسفالت بلوطبنگان تا رفع مشکلات کوهبرد؛ فرماندار پای دردِ دل روستاییان نشست
- ◄ سرکشی مسئولین از جانباز جنگ رمضان در کوه سیاه
آخرین اخبار
- ◄ امانت ۱۱ هزار کتاب در کتابخانههای کهگیلویه
- ◄ گلایه امام جمعه دهدشت از «گردنکشی» برخی میوهفروشان؛جریمههای تعزیراتی برای متخلفان بازدارنده نیست
- ◄ دشمن برای تضعیف ایران به دنبال «شکاف ملی» است؛ راهکار مقابله، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت است
- ◄ چهاردهمین سوگواره «احلی من العسل» در دهدشت برگزار شد
- ◄ فصلالخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است
- ◄ کشاورزی کهگیلویه در مسیر رونق و امنیت غذایی
- ◄ دستنوشته شهید «علی کیانی» منتشر شد
- ◄ افسانه شکستناپذیری آمریکا درهم شکست
- ◄ سرپرست جدید روابطعمومی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
- ◄ از آسفالت بلوطبنگان تا رفع مشکلات کوهبرد؛ فرماندار پای دردِ دل روستاییان نشست
- ◄ نفسهای آخر بلادشاپور در میان دود زباله
- ◄ ادارات کهگیلویه در تعظیم شعائر حسینی پیشقدم باشند
- ◄ ایران، قدرت بلامنازع و «کلانتر» معادلات غرب آسیاست
- ◄ اخطار کاظمیجو به دستگاههای اجرایی کهگیلویه؛ ضعف در پیگیری مصوبات را برطرف کنید
- ◄ انسجام ملی بزرگترین دستاورد روزهای اخیر است/ تقویت تابآوری مردم اولویت مسئولان