آخرین اخبار

19. دى 1393 - 12:33   |   کد مطلب: 71
به علت عدم تزریق ادوات از سوی وزارت راه
قطعه سوم پروژه ملی پاتاوه دهدشت تعطیل شد
سرپرست کارگاه پروژه پاتاوه-دهدشت گفت: قطعه سوم پروژه ملی پاتاوه-دهدشت به علت عدم تزریق اعتبار از سوی وزارت راه تعطیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سیدعبدالمجید حسینی‌نسب پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مدیرعامل موسسه عمران قرارگاه خاتم‌الانبیاء طی مکاتباتی دستور انتقال ماشین‌آلات راه‌سازی از قطعه سوم پروژه پاتاوه به دهدشت را صادر کرد، اظهار کرد: در این مکاتبات دستور داده شده که علاوه بر ادوات نیروها نیز باید برای حضور در پروژه راه‌آهن خرم‌آباد انتقال داده شود.

سرپرست کارگاه قطعه سوم پروژه پاتاوه دهدشت اضافه کرد: توجیه موسسه خاتم‌الانبیاء این است که هیچ‌گونه اعتباری برای مطالبات و فعالسازی پروژه قطعه سوم پاتاوه دهدشت از سوی وزارت راه تزریق نشده و تاکنون نیز تمامی هزینه‌ها از سوی خود قرارگاه انجام شده است.

حسینی‌نسب افزود: پروژه پاتاوه-دهدشت تنها پروژه ملی است که ادوات این کارگاه به عنوان سرمایه‌های قرارگاه محسوب می‌شوند و که به عدم تزریق پول این موضوع باعث خسارات مضاعفی به قرارگاه خواهد شد.

سرپرست کارگاه قطعه سوم پروژه پاتاوه دهدشت عنوان کرد: در بازدید آیت‌الله ملک‌حسینی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تمام جزئیات را به آنها توضیح دادیم و باید عنوان کنم که تنها راه آن چانی‌زنی نمایندگان و مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد با وزارت راه و شهرسازی است تا این پروژه ملی جان دوباره بگیرد.

حسینی‌نسب افزود: در حال حاضر این پروژه تعطیل است و ما مجبوریم که در روزهای آینده تمامی ادوات و نیروهای انسانی این کارگاه را طبق دستور مافوق به خرم‌آباد انتقال دهیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک