آخرین اخبار

19. دى 1393 - 12:21   |   کد مطلب: 70
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس:
سپاه جزء خطوط قرمز نظام است
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس گفت: سپاه جزء خطوط قرمز نظام بوده و نباید با گفتن سپاه با دولت اختلاف دارد آن را کوچک کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ضمن تبریک هفته وحدت گفت:وحدت یعنی نزدیکی قلب‌ها به هم و جامعه مسلمانان متشکل از شیعه و سنی و سایر مذاهب اسلامی وجه مشترک خود یعنی میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردن است.

وی افزود: نامگذاری این هفته تنها انگیزه‌ای برای تقویت ارزش‌های دینی و حفظ همبستگی و انسجام جامعه اسلامی بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس تصریح کرد: در این هفته و با توجه به پیام همبستگی ملل مسلمان در سایر زمان‌ها و مکان‌ها باید از اختلاف و تفرقه دوری جست.

بزرگواری با اشاره به گرایش‌‌ها و سلایق مختلف در کشور افزود: با توجه به گرایش‌ها و سلایق مختلف موجود در کشور حفظ وحدت و همبستگی یکی از نیازهای اصلی جامعه است.

وی افزود: کسانی که در راستای براندازی نظام گام برداشتند حسابشان از ملت جداست مگر اینکه توبه کنند و افرادی که بر اساس سابقه افراد اظهار نظر می‌کنند از روی بی‌بصیرتی آنها بوده چرا که در صدر اسلام افراد زیادی مانند طلحه و زبیر وجود داشتند که در رکاب حضرت علی (ع) شمشیر زدند ولی رو در روی آن حضرت قرار گرفتند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس گفت: در انقلاب اسلامی عده‌ زیادی همچون طلحه و زبیر وجود دارند که در رکاب امام بودند ولی شرط اصلی این است که بعد از امام هم باید پایبند ارزش‌های دینی و معنوی و ولایت باشند.

بزرگواری افزود: کسانی که اصل وفاداری را فراموش کرده و در میدان دشمن کار می‌کنند صفشان از ملت ایران جدا شده؛ مثل فتنه‌گران که تکلیفشان برای ما روشن است ولی اگر توبه کنند رهبری و مردم آن‌ها را خواهند پذیرفت.

وی ادامه داد: وقتی توبه نمی‌کنند و روز به روز بر طبل تفرقه و اختلاف و فتنه می‌کوبند هیچ ارزشی ندارند و کسانی که در تأیید آنها سخن می‌گویند از آن‌ها هم کم ارزش‌تر هستند.

بزرگواری با اشاره به مطالب کذب برخی از رسانه‌ها مبنی بر اختلاف سپاه و دولت گفت: سپاه جزو خطوط قرمز نظام بوده و نباید آن را کوچک کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: با گفتن اینکه سپاه با دولت اختلاف دارد سپاه را کوچک کرده‌ایم چراکه سپاه بعد از رهبری دارای جایگاه مهمی در کشور بوده، همانطور که امام فرمودند« اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس یادآور شد: هر چه ارزش در کشور داریم از سپاه بوده و نباید مطالب کذب علیه سپاه و دولت مطرح شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک