آخرین اخبار

16. آذر 1395 - 11:00   |   کد مطلب: 6980
رئیس اتفاقات برق دیشموک خبر داد:
اجرای طرح کاهش تلفات شبکه برق روستاهای دیشموک
رئیس اتفاقات برق دیشموک اظهار کرد: مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه در نظر دارد چند روستا را در طرح کاهش تلفات از طریق استعلام به پیمانکاران واجد شرایط واگذار کند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، جبار فاطمی‌کیا رئیس اتفاقات برق دیشموک در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه در نظر دارد چند روستا را در طرح کاهش تلفات از طریق استعلام به پیمانکاران واجد شرایط واگذار کند.

 

 

وی با بیان اینکه، شرکت‌های پیمانکاری باید مورد تاییدکمیته ارزیابی پیمانکاران شرکت توزیع برق استان باشد، افزود: روستاهای دشتک علیاء، دشتک سفلی، سرتنگ درغک دیشموک، ده تل سربیشه، امامزاده میرسالار(ع) نسه و پس‌اشکفت، دلی پاتاوه و رودسمه، بنه‌کلو و سرغل از توابع بخش دیشموک در این بخشنامه آذرماه95 به مناقصه می‌روند.

 

فاطمی کیا گفت: بزودی تکلیف این روستاها مشخص و پیمانکارن مورد نظر تعیین خواهند شد.

 

 رئیس اتفاقات برق دیشموک خاطرنشان کرد: خداوند را شاکر هستم قولهایی که به مردم داده ام در حال انجام هستند.

 

وی با بیان اینکه، اهداف خویش یکی پس از دیگری در حوزه برقرسانی و در راستای حل مشکل مردم بخش دیشموک در حال تحقق است، تصریح کرد: همه تلاش خویش را جهت برق دار کردن تک تک خانه های مردم در دیشموک به کار خواهم گرفت.

 

فاطمی کیا گفت: روستای سربس علیاء که با گذشت37سال از انقلاب بدون برق هستند، بزودی برقدار خواهند شد.

 

ویی با بیان اینکه، برای 80 خانوار بدون برق از روستاهای درغک و اسفندان که سریال انها انتقال داده شد خبرهای خوشی در راه است، متذکر شد:  خواستن توانستن است و باید باورمان شود که ما می توانیم مشکل مردم را حل  کنیم.

انتهای پیام:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک