آخرین اخبار

16. آذر 1395 - 10:15   |   کد مطلب: 6979
بخشدار دیشموک، اظهار کرد: بدون تردید آموزش و پرورش مهمترین بستر تربیت افراد برای سایر حوزه و عرصه‌ها در جامعه می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  حسن امیریان بخشدار دیشموک امروز در مراسم تجلیل از حافظان و قاریان قرآن اظهار کرد: بدون تردید آموزش و پرورش مهمترین بستر تربیت افراد برای سایر حوزه و عرصه‌ها در جامعه می باشد.

 

وی افزود: پیشرفت هر ملت و جامعه‌ای در گِرو داشتن فرهنگ درست است که این امر با تربیت افراد در مدارس زیر نظر آموزش و پرورش محقق می شود.

 

امیریان تصریح کرد: اگر ملت ایران در سال 1357 به رهبری امام راحل انقلاب کرد و کشور با بحران داخلی روبرو بود، دشمن با دندان مسلح ارتش صدام با حمایت قدرتهای جهانی به ایران حمله می کند ولی ایران می تواند تمامیت ارضی خود را حفظ کند و نوجوانانی از مدارس مثل شهید فهمیده ها به میدان رزم رفته و سازمانی نوپا و محکم همانند سپاه شکل می‌گیرد که این سازمان با فداکاری خودش جنگ را اداره می کند آن چیزی که این مملکت را از این مهلکه نجات می دهد، فرهنگ عاشورایی و حسینی(ع) این مردم بوده است.

 

 

بخشدار دیشموک با بیان اینکه،  باید  اهمیت فرهنگ را قدر بدانیم، اضافه کرد: آموزش و پرورش جای پرورش جوانانی با پشتکار، وقت شناس و فداکار، منظم، میهن دوست و نوعدوست است، و اگر چنین افرادی با این خصوصیات را خواهانیم، فقط با اموزش و پرورش تربیت خواهند شد.

امیریان گفت: نقش آموزش پرورش، معلم و فرهنگی مهم است زیرا انسانهایی را تربیت می‌کنند که آینده جامعه ما در دست آنها خواهد بود.

 

حسن امیریان متذکر شد: موفقیت آموزش و پرورش و دانش اموزان دیشموک در سال 94 در رشته های قرآن، نماز و احکام چشمگیر و قابل تحسین بوده است و ان شاء الله که این روند ادامه و توسعه  داشته و پیشرفتی روز افزون را همراه باشد.

انتهای پیام:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک