آخرین اخبار

15. آذر 1395 - 17:21   |   کد مطلب: 6974
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: یک آدم نامحرم در استان کهگیلویه و بویراحمد فرزندان این استان را برای بالا رفتن پله ترقی خود کرده اما برای تثبیت جایگاهش دست به هر کاری می‌زند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید ایرج کاظمی‌جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه درجلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه به صراحت از سیاست دو پهلوی مدیرکل غیربومی ورزش و جوانان استان انتقاد کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: یک آدم نامحرم در استان کهگیلویه و بویراحمد فرزندان این استان را برای بالا رفتن پله ترقی خود کرده اما برای تثبیت جایگاهش دست به هر کاری می‌زند.

پایگاه خبری کهگیلویه

کاظمی جو ادامه داد: مدیر منصوب به دولت تدبیر و امید که دارد به خوبی کار می‌کند و تجربه پیدا کرده است و بارها برنامه‌هایی بدون حمایت و حضور مدیرکل برگزار کرد چرا باید مجبور به استعفا شود؟

 

وی با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان در بخشی از کارهای آقای تقوی‌نژاد دخالت می کرد و اجازه تصمیم‌گیری نمی داد گفت: هر مقامی باید مدیر منصوب به خودش را قبول داشته باشد.

پایگاه خبری کهگیلویه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تأکید کرد: کسی که امروز باید تودیع می‌شد شخص مدیرکل بود؛ مدیری که مقام ارشد استان او را قبول ندارد و در جلسات راهش نمی‌دهد در این استان جایگاهی ندارد و باید برود.

 

کاظمی جو با بیان اینکه ژست ظاهری مدیرکل ورزش و جوانان هم با ورزش همخوانی ندارد افزود: اگر ایزدپور بماند هر روز یک نفر را قربانی تثبیت جایگاه خود می‌کند و کرامت انسانی دارد به سهولت له می‌شود.

 

وی تعریف و تمجید بعضی اشخاص از آقای ایزدپور جای نقد دارد؛ وقتی در مجموعه‌ای هیچ کس از مدیرکل رضایت ندارد عملکرد این مدیرکل چه جای دفاع دارد؟

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک