آخرین اخبار

14. آذر 1395 - 23:46   |   کد مطلب: 6963
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک افزود: شاخصه بسیجی‌بودن در حقیقت همان ایثارگری است که جزو اصلی‌ترین ویژگی‌ها و روحیه‌های یک انقلابی به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   ستواندوم پاسدار اسماعیل معززی آئین تکریم و معارفه فرمانده هان پایگاه بسیج امام حسن(ع) روستای درغک، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله) می‌فرمایند؛ بسیج در واقع مظهر عشق وایمان وآگاهی ومجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است و بسیجی فردی است که از جانش به خاطر حفظ آرمان هایش بگذرد..

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک افزود:  شاخصه بسیجی‌بودن در حقیقت همان ایثارگری است که جزو اصلی‌ترین ویژگی‌ها و روحیه‌های یک انقلابی به شمار می‌رود.

 

 

وی، با بیان این که دشمنان در تلاشند که بتوانند از نشر و الگو گیری از فرهنگ ائمه اطهار و اهل بیت پیامبر مکرم اسلام (ص) ممانعت کنند، گفت: تنها با به کار گیری والگوگیری از روش و منش زندگی بزرگان دینی و فرهنگ ائمه معصوم و اهل بیت پبامبر اسلام (ص) می توان درمقابل ترفندهای شیاطین ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

 

 

 

معززی اظهار کرد: سابقه تلاش براي براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران به شيوه  جنگ نرم ، از سوي شيطان بزرگ و با همکاري هم پيمانان آمريکا به ويژه دولت هاي اروپايي ، به سال هاي پاياني جنگ تحميلي باز مي گردد.

 

 

وی، بسیج را نهادی مهم برای مقابله با دشمنان عنوان کرد و گفت: بسیج و بسیجیان علاوه بر کار فرهنگی از لحاظ امنیتی الگویی برای دیگران باید باشد.

 

 

معززی گفت: نقش بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی بسیار حیاتی است.

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک خاطرنشان کرد:  بسیج می تواند ابعاد مختلف تهدید و جنگ را با اشراف کامل اطلاعاتی رصد و اقدامات پیشگیر انه ای را بر روی نوع تهدید و زمان وقوع آن تعبیر نماید .

 

 

معززی بیان کرد: بصیرت‌دهی برای مقابله با جنگ نرم به اقشار مختلف جامعه نیز یکی از راهکارهای مبارزه با جنگ نرم در بسیج است که الحمدالله در این راه موفقیت‌های چشمگیری را نیز داشته است .

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک، یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم را ایجاد فاصله بین رهبران انقلاب با مردم عنوان کرد و متذکر شد: بسیج با تبیین به موقع فرمایشات رهبری معظم انقلاب می تواند برای مقابله با این توطئه وارد عمل شود ، چرا که تنها راه شکست بن بست ها ، توجه به فرمایشات ولایت فقیه به عنوان عامل وحدت بخش جامعه اسلامی است .

 

در پایان این مراسم از زحمات صفدر دادروان فرمانده سابق تقدیر و علی شیر اورنگ به عنوان سرپرست برای  پایگاه بسیج روستای درغک منصوب شد.

پایگاه بسیج روستای درغک در سال 1363 تاسیس گردید.

انتهای پیام:

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک