آخرین اخبار

14. آذر 1395 - 23:17   |   کد مطلب: 6960
فرماندار کهگیلویه با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: در شهر دهدشت به علت ساخت و سازهای غیر اصولی و مغایر با طرح تفصیلی خساراتی به تعدادی از منازل وارد شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  علی پوزش ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: در شهر دهدشت به علت ساخت و سازهای غیر اصولی و مغایر با طرح تفصیلی خساراتی به تعدادی از منازل وارد شده است.

 

 

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: جداول هدایت آب‌های سطحی مربوط به گذشته‌های دور بوده و ظرفیت آب‌هایی که وارد شهر می شود را ندارد.

 

پوزش با بیان اینکه بیشترین آب از ناحیه کوی جانبازان وارد شهر شده است،گفت: وضعیت کاسه مانند شهر باعث تجمع آب و منجر به آبگرفتگی می‌شود.

 

وی امکانات شهرستان را جوابگوی مقابله با حوادث بحرانی ندانست و تصریح کرد: در صورت تداوم بارش باران،خسارات بی‌شماری وارد می‌شد و با شرایط فعلی کاری هم از دست ستاد بحران بر نمی‌آمد.

 

رئیس ستاد مدیریت بحران کهگیلویه با اشاره به صعب‌العبور بودن روستاهای دورافتاده در بخش های دیشموک و چاروسا افزود: بر اساس گزارش‌های رسیده سیل به ۲۰۰ روستا در بخش‌های شهرستان خسارت وارد کرده است.

 

پوزش ادامه داد: سیل دیشب منجر به قطع برق دیشموک و خالی از سکنه شدن دو روستای این بخش به علت گرفتار شدن در ریزش کوه شده است.

 

وی با بیان اینکه تعدادی از منازل مسکونی دهدشت دچار آبگرفتگی شدند گفت: دستگاه‌های خدمات رساند آمادگی هرگونه همکاری برای ادامه بارش‌های سیل آسا را داشته باشند.

عصر زاگرس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک