آخرین اخبار

5. آذر 1395 - 16:04   |   کد مطلب: 6767
خاضع گفت: امروز برای ظهور امام زمان.عج فرماندهانی همچون قاسم سلیمانی نیاز داریم و نه مدیری که همه چیز را برای خویش بخواهد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  سرهنگ پاسدار جانباز سرافراز حاج محمدیار خاضع اظهار کرد: بسیج واژه مقدس است که فقط قرآن و روایت اهل بیت عصمت و طهارت و آنهایی که در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت پرورش یافته و بزرگ شدند، می‌توانند آن را درک کنند.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: بدون تفکر، فرهنگ و حضور بسیجی هیچ نهضت وحدانی و الهی شکل نگرفت.

 

جانباز هشت ساله دفاع مقدس تصریح کرد: امام(ره) مکتب بسیج را تاسیس کرد تا اسلام را زنده کند.

 

 

خاضع با بیان اینکه،، انگیزه تشکیل بسیج را " آیه (وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ ) مشخص کرد، بیان داشت:  فلسفه تشکیل بسیج از بین بردن موانع راه الهی است.

 

 

وی گفت: اگر ما به فلسفه تشکیل بسیج توجه کرده بوده و به تاسی از افکار امام راحل پیش برفتیم، دچار خیلی از مشکلات نمی‌شدیم.

 

 

خاضع بیان داشت: در اقتصاد کشور ما عوض دزدی‌ها و اختلاس‌های میلیاردی، می‌بایست رنگ بوی خدایی داشت.

 

وی با اشاره و انتقاد از اینکه ، جوان مستضعف ما برای یک وام5 میلیون تومانی باید درب خانه10نفر را بزند تا ضامن پیدا کند، گفت: عده ای به راحتی پول بیت المال را به سرقت می برند.

 

 

وی با بیان اینکه در خاورمیانه ناامن، ایران اسلامی امن ترین کشور است،  گفت: اگر تفکر بسیجی در حوزه اجرایی ما ساری و جاری بود، امروز قطعاً وضعیت ما اینچنین نبود و درجات بالاتری قرار داشتیم.

 

 

خاضع با بیان اینکه، اگر تفکر بسیجی در قانون اساسی و نظارت و بازرسی و حوزه قضایی حاکم بود، قطعاً چنین دزدی‌های صورت نمی‌گرفت و و ضعیت ما بهتر از این بود، بیان کرد: شهیدان ما در زمان جنگ جانفشانی های زیادی را داشتند که ما به چنین وضعی دچار نشویم.

 

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت:  آیا امروز مسئولین اجرایی و ناظران ما این همه حق شهیدان ما را اداء می کنند!؟

 

خاضع تصریح کرد: آیا ناظران و مسئولین ما می‌توانند جوابگوی مادران شهدا باشند؟!

 

وی تاکید کرد: به تفکر و اندیشه ای که امام راحل قصد رواج آن در کشور و نظام ، برای حفاظت و حراست از محرومین و مظلومین را داشت، توجه نمی‌شود.

 

خاضع گفت: عده ای بر سر سفره انقلاب نشستند و اسم و رسم درست  کرده می گویند بچه های ما در سوریه چکار می‌کنند!

 

وی با ابراز شَرم از اظهارات این آقایان، گفت:  همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله) می‌فرمایند؛ اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق نجنگند، می بایست در باختران با داعش مقابله کنیم.

 

خاضع تصریح کرد: هر چیزی که در توان دارید به صحنه بیاورید تا از محرومان و مظلومان دفاع کنید.

 

وی، دفاع از حفظ ارزشها و از بین بردن ضدارزش‌ها را مهم خواند و گفت: امروز متاسفانه با یک جنگ روانی و فرهنگی به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، دشمن با شبیخون فرهنگی جنگ را به داخل خانه ها آوردند.

 

 

وی با انتقاد از کسانی که، امروز خجالت می‌کَشند از ارزش‌ها دفاع کنند، گفت: برخی ها از امر به معروف و نهی از منکر شَرم می‌کنند.!

 

 

وی با بیان اینکه، انقلاب کردیم تا ارزشها را حاکم و ضد ارزش ها را حذف کنیم، گفت: بسیج با این تفکر آمد و امام راحل هم با این اندیشه، دستور تاسیس بسیج مستضعفان را صادر کرد.

خاضع، توان، روحیه، اقتدار، تفکر و شجاعت بسیجی  را برای دشمنان بیم‌آور خواند و گفت: تشکیلات ما باید بازسازی و تفکر بسیجی را حاکم کنیم تا ساماندهی مجدد شود.

 

 

وی با بیان اینکه، ظهور امام زمان(عج) سرباز رزمنده می‌خواهد، گفت: این رزمنده باید در مکتب بسیج ، در مکتب عاشورا، در مکتب روح الله موسوی خمینی(ره) و در مکتب حضرت امام خامنه ای(مدظله) بزرگ بسیج و بزرگ جانباز جهان اسلام، پرورش یابد.

 

خاضع گفت: امروز برای ظهور امام زمان.عج فرماندهانی همچون قاسم سلیمانی نیاز داریم و نه مدیری که همه چیز را برای خویش بخواهد.

 

 

وی با بیان اینکه، جناح و گروه و طیف‌بازی چیزی جز به تمسخُر گرفتن جامعه و وضعیت موجود نیست، خاطرنشان کرد:  جنگ امروز ما جنگ انقلاب و ضدانقلاب است.

 

 

وی با بیان اینکه، عده‌ای به بهانه جناح، گروه و طیف سیاسی کیسه برای خود دوخته‌اند، گفت:  هر کسی انقلاب اسلامی و تفکر امام و  رهبری، فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع جانانه از انقلاب را قبول دارد، در هر حزب و گروهی باشد، بسیجی و انقلابی است و این تعبیر رهبری می‌باشد.

 

خاضع  با شاره به این امر که خیلی ها در شعار به دفاع از رهبری و انقلاب صحبت می‌کنند، بیان کرد: باید درعمل نه فقط در شعار، موافق تفکر نظام، انقلاب و رهبری باشیم.

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک