آخرین اخبار

19. دى 1393 - 11:28   |   کد مطلب: 66
در نشست شورای ترافیک شهرستان كهگيلويه جابجایی غیر کارشناسی جایگاه‌های مسافربری علت مشکلات ترافیکی شهر دهدشت عنوان شد.

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه ، کرامت کریمی در نشست شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه، یکی از تفاوت‌های جامعه سنتی با جوامع مدرن را در خصوص فرهنگ ترافیک و حمل و نقل دانست و اظهار داشت: در سایه حمل و نقل، تمام ارتباطات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، و فرهنگی در دنیای علم و آسایش فراهم شده است.

 

فرماندار کهگیلویه افزود: نگاه معنا‌دار ترافیکی درون ‌شهری و برون‌ شهری در جامعه ارتباطات، آخرین میزان آسایش را برای شهروندان فراهم می‌کند.

 

وی، نگاه ترافیکی و نقش روان‌سازی آن را آرام‌بخش و باعث سلامت روانی عنوان کرد و گفت: باید این نوع تفکر را در فرهنگ ترافیکی جامعه خود حاکم کنیم.

 

کریمی تصریح کرد: اگر میزان‌ها درست اجرا شود، جامعه‌ای روان‌ترافیک و روان‌ارتباط خواهیم داشت.

 

فرماندار کهگیلویه با توجه به اینکه هر تغییر و تحولی در حوزه‌ای اتفاق افتاد ابتدا باید همه مسیرهای آن حوزه مورد تحلیل قرار گیرد، یکی از میزان‌ها را عدم رضایتمندی عمومی در بحث جابجایی گاراژها عنوان کرد و خواستار بررسی و مطالعه مجدد در جهت روان‌سازی ترافیک جامعه و رضایتمندی مردم از متولیان امر شد.

 

کریمی در پایان خواستار تعامل و همکاری همه مدیران نسبت به بحث ترافیک درون‌شهری و برون‌شهری شد و گفت: جاهایی که نیاز به همکاری در حوزه فرمانداری باشد، صادقانه کمک خواهیم کرد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک