آخرین اخبار

5. آبان 1395 - 23:35   |   کد مطلب: 6516
هرچندتا چند مدت قبل از میان نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد تنها غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران وباشت در مجلس از فضای شبکه های اجتماعی(تلگرام) برای بیان پیام ها و اظهار نظرهای خود اقدام می کرد اما هم اینک نماینده بویراحمد و دنا نیز بانمود بیشتری به این فضا ورود پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاجگردون که از ابتدای راه اندازی شبکه های اجتماعی به صورت مفصل عملکردها، پیام ها و گزارش بازدیدها و نشست های خود را در تلگرام به اشتراک می گذاشت را می توان پایه گذار حضور نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در شبکه های اجتماعی و تلگرام قلمداد کرد.

زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز برای عقب نماندن از قافله در شبکه های اجتماعی و اعلام حضور خود به تاجگردون در شبکه های اجتماعی کانال تلگرامی راه اندازی کرد و فعالیت خود را پررنگ تر کرده و گاهی از طریق کانال تلگرامش مطالبی کوتاه و بلند در موضوعات مختلف را به اشتراک می گذارد.

عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز که از ورود به حاشیه ها دوری می کند و خدمت به مردم را اولویت خود می داند نیز گه گاهی در فضای شبکه های اجتماعی و کانال تلگرامی خود در قالب پیام، جوابیه و نتایج فعالیت ها با مخاطبان ارتباط برقرار می کند.

حضور نمایندگان کهگیلویه و بوراحمد در فضای مجازی و اعلام نظرها و پیام ها و جوابیه ها از سوی آنها در فضای مجازی باعث شده است تا کانال تلگرامی این نمایندگان مجلس به سرعت رصد و مطالب کانال تلگرامی آنها بر روی سایت های خبری استان منتشر شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در ماه های اخیر به انتشار یک تصویر (به مناسبت روز مادر) از خود و مادرش در فضای مجازی (تلگرام ) اعلام حضور کرد و بعدها نیز با مطالبی نه چندان مستمر به فعالیت پرداخت.

برای مشاهده جدیدترین اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد و اخبار داغ و متنوع از ایران و جهان عضو کانال تلگرام صبح زاگرس شوید: ( آدرس کانال تلگرام:  @sobhezagros) کلیک کنید.

کانال تلگرام صبح زاگرس به عنوان فعال ترین کانال خبری استان کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت سوژه ها، تصاویر و گزارش های مخاطبان گرامی است. سایت و کانال صبح زاگرس را به دوستان خود معرفی کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک