آخرین اخبار

25. مهر 1395 - 14:20   |   کد مطلب: 6451
مسئول گروه جهادی بسیج نورالهدی تربیت مدرس تهران گفت: لوازم تحریر و کیف به مبلغ ۲۲ میلیون و پانصد هزار تومان خریداری و در روستاهای محروم بخش دیشموک ، توزیع گردید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، آقای ملکی مسئول گروه جهادی بسیج نورالهدی تربیت مدرس تهران اظهار کرد:: لوازم تحریر و کیف به مبلغ ۲۲ میلیون و پانصد هزار تومان خریداری و در روستاهای محروم بخش دیشموک ،  توزیع گردید.

 

مسئول گروه جهادی بسیج نورالهدی تربیت مدرس تهران گفت: لوازم تحریر و کیف به مبلغ ۲۲ میلیون و پانصد هزار تومان خریداری و در روستاهای محروم بخش دیشموک ،  توزیع گردید.

 

وی افزود: با همکاری اداره آموزش و پرورش و به ویژه مدیریت اداره آموزش و پرورش و همچنین تلاش چندروزه وحید آهنگ خبرنگار در دیشموک و لوازم التحریر و کیف های ارسالی از طرف گروه جهادی نورالهدی بین دانش اموزان توزیع شد.

 

منصور صالح زاده در جمع دانش آموزان یکی از این مدارس ضمن تقدیر از گروه های جهادی مذکور و خیران، گفت: از کار خیر این گروه بسیجی بسیار ممنون هستیم.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک، چنین اقدامی را شایسته تقدیر ویژه دانست و خاطرنشان کرد: خداوند ان شاء الله حافظ چنین قشرهایی باشد.

 

صالح زاده گروههای جهادی و خیران را، حامیان محرومیت زدایی در دیشموک معرفی و تصریح کرد:  ان شاء الله که توجه و نگاه این گروهها به این مناطق ادامه پیدا کند تا محرومیت از بین برود.

 

ملکی مسئول گروه جهادی دانشگاه تربیت مدرس تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: به حمدالله و به لطف سیدالشهداء علیه‌السلام و با کمک‌های شما(وحید آهنگ مدیر مسئول خبر دیشموک و اداره آموزش و پرورش بویژه منصور صالح زاده رئیسی این اداره) عزیزان در بازارچه خیریه گروه جهادی نورالهدی ، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تهران به تعداد ۷۵۰ بسته لوازم التحریر و کیف مدرسه(هریک به ارزش ۳۰ هزار تومان و به اندازه لوازم مورد نیاز برای یکسال تحصیلی دانش آموز) به ارزش نهایی ۲۲۵۰۰۰۰۰۰ ریال معادل ۲۲ میلیون و پانصد هزار تومان خریداری و در روستاهای محروم بخش دیشموک از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد،  توزیع گردید.

 

لازم به ذکر و تاکید است که مسئول این گروه جهادی راضی به بردن نام او در خبر نشد.

 

به گزارش وحید اهنگ” خبرنگار دیشموک، در تابستان امسال گروههای جهادی زیادی با توجه به کثرت محرومیت در مناطق دیشموک، به این منطقه عزیمت و خدمت صادقانه در عرصه های مختلف را بر جای گذاشتند.

وحید آهنگ” شخصاً از گروههای جهادی و خیرانی که همه جا در جهت محرومیت زدایی تلاش دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و برای این دو قشر سلامتی و موفقیت را در همه عرصه از خداوند منان آرزو دارم.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک